Emil Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Før helga var vi 4 klatrere som tok turen opp denne flotte linja som topper ut på Dalanebba i Litldalen. Ruta byr på 10-15 taulengder (700m) der en får føle på alt fra bratt eksponert isklatring til leggpumpende renneklatring. Med i følget var Joakim Eide, Aslak Aastorp, fotograf Terje Aamodt og meg selv. Vi klatra i to taulag og brukte totalt ca 15 timer på turen fra bil til bil. Returen som innebar 10 abalakovrappeller gikk i ekspressfart med Joakim som rigger. Alt i alt en variert og storslagen tur som jeg, og antageligvis resten av følget kommer til å leve lenge på! Terje Aamodt er en fremragende fotograf og har lagt ut noen flotte bilder på bloggen sin: http://www.terjeaamodt.com/blog/2013/03/15/isklatring-i-sunndalen-ice-climbing-in-sunndalen/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Før helga var vi 4 klatrere som tok turen opp denne flotte linja som topper ut på Dalanebba i Litldalen. Ruta byr på 10-15 taulengder (700m) der en får føle på alt fra bratt eksponert isklatring til leggpumpende renneklatring. Med i følget var Joakim Eide, Aslak Aastorp, fotograf Terje Aamodt og meg selv. Vi klatra i to taulag og brukte totalt ca 15 timer på turen fra bil til bil. Returen som innebar 10 abalakovrappeller gikk i ekspressfart med Joakim som rigger. Alt i alt en variert og storslagen tur som jeg, og antageligvis resten av følget kommer til å leve lenge på! Terje Aamodt er en fremragende fotograf og har lagt ut noen flotte bilder på bloggen sin: http://www.terjeaamodt.com/blog/2013/03/15/isklatring-i-sunndalen-ice-climbing-in-sunndalen/ Film fra turen produsert av Joakim Eide, denne er verdt en titt: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Film fra turen produsert av Joakim Eide, denne er verdt en titt: Merkelig nok så kommer det ingen video frem hos meg.... Skal se på dette - kan være noe feil i forumet etter oppgraderingen Bra video forøvrig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polar Bear Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Thanks for the video, beautiful video positions! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Thanks for the video, beautiful video positions! Thank you, the video is made by Joakim Eide (Alpinist.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym Astmatiker Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 alpinismus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.