Phaser Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Se opp på himmelen i kveld. Det er spådd nordlys helt til spania. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Mye her nå, men litt stusselig i både intensitet og vilterhet for øyeblikket. Fakstisk så diffust at jeg måtte stå en stund for å avgjøre om det virkelig var nordlys da jeg oppdaget det. Håper det tar seg opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 istedenfor nordlys fikk jeg skyer, jippi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Vært ute en tur på ski, men var en del skyer og altfor mye lysforurensning fra Oslo og Drammen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.