Babelfish Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Min kjære kone kjøpte GoPro Hero 3 i bursdagsgave til meg, men dette kameraet er ganske avansert syns jeg. Jeg skal bruke det fortrinnsvis til jakt- og treningsturer med hund, hvor jeg håper å få fanget noen skikkelige fuglesituasjoner på film. Er det noen som kan hjelpe meg litt med sine erfaringer? Jeg lurer i hovedsak på: - Hvilke innstillinger bør jeg velge? Ser det er et utall av forskjellige oppløsninger etc. - Skal kameraet være av inntil jeg skal bruke det, eller kan det stå i noen form for stand-by? - Trenger jeg egentlig fjernkontrollen når jeg har brystsele til kameraet? - Hvor lenge holder batteriet? Altså filmer ikke mer enn noen minutter av gangen, men det blir jo mange sekvenser i løpet av dagen. Siter
Bjorn Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Prøv å spørre på www.foto.no som er et fotoforum. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.