Gå til innhold
  • Bli medlem

Turistforeningen fjellfest


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei,

Er det noen som har tenkt seg på turistforeningen sine fjellfester i helga? Må skippe planlagt tur pga skade så jeg lurer på å dra på et av arrangementene og se hva det er...

Har en mistanke om at det stort sett kommer folk på det dobbelte++ av min alder, men det er jo trivelig det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Så upopulær som turistforeningen er på dette forum så tror jeg ikke det er mange her som kunne tenke seg og dratt på en fest med turistforeningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så upopulær som turistforeningen er på dette forum så tror jeg ikke det er mange her som kunne tenke seg og dratt på en fest med turistforeningen.

Jeg kunne godt tenkt meg på dra på fest med turistforeningen:-). Mye trivelig folk i de lokale foreningene, slik som de fleste steder i samfunnet ellers (når du blir kjent med dem)...., men i helga skal jeg feire at noen gifter seg, erfaringsmessig blir det neppe noen lang tur dagen derpå:P

haldis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så upopulær som turistforeningen er på dette forum så tror jeg ikke det er mange her som kunne tenke seg og dratt på en fest med turistforeningen.

Skikkelig flammende entusiasme for DNT her. Jeg er ikke enig i alt de driver på med, men stort sett gjør de jo en fenomenal jobb. Masse åpne hytter i fjellet og godt merkede stier og sånt. Skal forresten ikke hisse opp til videre debatt her.

Men jeg kombinerer med en laaang fjelltur så blir det jo bra uansett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.