Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er kommet en del forskjellige videokamera av den typen som kan festes på jelmen, på kroppen eller for den del hvor som helst. Prisen er heller ikke så avskrekkende lenger.

Jeg har en ide om å sette et slikt kamera på sykkelen eller på meg selv og filme når jeg sykler til og fra jobben. Jeg sykler stort sett med naturen rundt meg hele tiden og planen er å klippe sammen biter av filmen slik at denne sykkelturen, som tar ca. 45 minutter hver vei, vil få med seg alle årstidene og skiftningene i været gjenom et helt år.  

Er det noen som har en anbefaling om hva som kan egne seg til slikt bruk, eller kan det tenkes at det vil kunne være så vanskelig å få gode opptak eller ta så lang tid å redigere at det kanskje er like bra å droppe hele planen. Jeg er jo bare en amatør med en smårar ide.

Annonse
Skrevet

Ligger ganske mye tester rundt om på nettet. Men vet veldig mange bruker GoPro HD Hero. Kommet ut en 3de versjon av dette nå, så det er sikkert mulig å gjøre et kupp på den nå 'utdaterte' 2eren. Kjenner mange som har, å er veldig førnøyd med det.

Et kjapt søk på GoPro burde sette deg på sporet. Er litt forskjell på de forskjellige produsenten hva man får med av utstyr som festeanordninger å slik som du vil trenge til ditt projekt.

Høres ut som en god ide å det er nok en 'syssel' som vil gi deg mye morro, og et spennende resultat.

edit: Redigering er ikke så vanskelig. Er selv veldig amatør men etter noen timer med testing av forskjellige programmer kom jeg meg inn i basic'sene ganske lett. Å derfra er det bare morro :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.