Gone to the dogs Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Hei! Vi planlegger tur i Huldreheimen til sommeren. Vi er to voksne, en 1-åring og to huskier. Lurte på om det er noen som har vært i området som vet om det vil funke greit å ha med sykkelvogn med hundedrag (Nordic Cab)? Har hørt at det skal være ganske flatt terreng i området, og tenkte derfor at det kan fungere bra, men hadde vært greit å få det bekreftet før vi drar. Bjørn Ove Siter
Ellen-Kristin Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Hei Huldreheimsykler Jeg har gått Huldreheimen rundt på ski. Det er flatt og fint og jeg er ganske sikker på at stiene er så gode at du fint kan ha med vogn. God tur Siter
knutis Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Skal ikke påberope meg å være lokalkjent, men har vært noen turer i området. Vil tro det noen steder går med vogn, men vær forberedt på at det finnes en hel del stein selv om terrenget er flatt. I lavere områder er det en del myr. Og stiene i skogen kan brått ha trange passasjer. Siter
Vestavind83 Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Har du fått noen svar på dette som ikke kommer frem i forumet? Jeg prøver å unngå Rallarvegen fordi det angivelig er kø på stiene. Med sykkelvogn kommer jeg sikkert til å skape disse køene. Vil helst unngå det. Siter
knutis Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Rallarvegen er en veg og ingen sti. Går helt fint å sykle forbi de aller, aller fleste steder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.