Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips ved valg av turbukse


Ziggy

Anbefalte innlegg

Litt gammel tråd, men må bare blande meg inn, sorry.

Gaustadtoppen som dagstur: vanlig bukse, treningsbukse, skibukse, tights. Regnbukse i sekken. Gikk selv i bomull, null problem.

Vindtett jakke derimot er nok et must på toppen.

Ikke noe poeng å investere i bukse, med mindre man har lyst til å kjøpe noe nytt (men det har vi jo ofte her på forumet da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utvider tråden litt hvis ingen er uenig. Noen som har meninger rundt rene membranbokser? Noen her på forumet som har erfaringer av Odin traverse pant av Helly Hansen? Virker som at lommene er små.Eller andre merken??

Jeg har brukt Norrøna Dovre bukse i mange år. Både sommer og vinter.

Jeg blir våt av svette, og det blir klamt i varmt vær, men det er greit kun ha en bukse med. Og aldri trenge å stoppe for å ta på regntøy.

Jeg holder til på sørvestlandet, og hos oss regner det - masse.

For østlendinger, som ikke vet hva vær er, holder det selvsagt med enklere greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.