Gå til innhold
  • Bli medlem

Haukeliseter - Hellevassbu


Kikut

Anbefalte innlegg

Vi har noen dager fri og tenkte å hvertfall få en smakebit av vinterlige vidda. Har 2 fulle dager til rådighet, kanskje 3. Er det noen som vet hvordan forholdene er mot Hellevassbu nå? Med det mener jeg føre, sikkerhet på vann etc...evt noen andre forslag til en kjapp runde inkl overnatting med utgangspunkt Haukeliseter.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal ligge på hytter er jo ikke valget så stort, men hvis dere telter er det jo bare å velge seg en retning som ser spennende ut og gå.

 

Jeg har selv hatt noen fine turer i området som ligger vest for løypen mellom Haukeliseter og Hellevassbu, altså i områdene omkring og bakenfor Nupsfonn. Jeg kan absolutt anbefale det til andre også.

 

Gisle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.