Geir Ralle Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Øysteinnatten 1174 m,lå der i all sin prakt i går i solskinn .Dtte var en fantastisk tur.Jeg møtte på 4 personer på hele turen. Ganske utrolig spør dere meg.Jeg vandret med fiskestang og tok livet med stor ro.Fikk ørret som ble stekt der og da,life is woderfuel.Finnes d noe bedre?? Andre her ute som har vært på denne flotte toppen nå i år? Siter
panda Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Fint fjell ja. Hvor gikk du fra ? Parkeringsplassen ovenfor Bø f.eks ? Siter
Geir Ralle Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Ja jeg gikk fra parkplass og oppover. Nydelig tur Siter
Alek Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Var der i går. Nydelig terreng og vandre i. Behagelig og avstressende område. Må være perfekt for de med mindre barn. Siter
Geir Ralle Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Sitat Var der i går. Nydelig terreng og vandre i. Behagelig og avstressende område. Må være perfekt for de med mindre barn. Ja dette har du rett i Lifjell er et skikkelig pent område,i delvis lett terreng.Flotte vann og nydelige topper som ligger innover.. Siter
Geir Ralle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Ja lifjell er perfekt sted uten altfor store utfordringer,men her er et blide tatt nå i sommer i praktfullt vær!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.