judas Skrevet 12. februar 2013 Skrevet 12. februar 2013 Trengte ny vinterpose og kjøpte en tyin 5 sesong på xxl. Denne var både kort og trang synes jeg og jeg brukte derfor 100% fornøydgarantien deres og endte da opp med Denali, eller Yellow Submarine som den heter heretter. Perfekt pose, men herregud så inne i hæl***e svær! Jeg bruker alltid pulk på vinterturene så størrelse er i utgangspunktet ikke noe problem, men komptrekket som følger med er en sørgelig historie. Jeg trenger mao tips til et gigantisk komptrekk av god kvalitet:) ...anyone? Siter
Gumitotten Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 hei , jeg bruker ett fra helsport på min (samma pose) tror det var det største de hadde Siter
+Grimner Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Fra 6 til 30 liter: http://www.rei.com/product/730882/sea-to-summit-event-compression-dry-sack Har 6 literen og den gir et godt inntrykk. Litt trening for de av oss med ti tommeltotter. Siter
TR Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Sea to summit Event compression dry bag - google det, XL på 30 liter burde duge - jeg presser min vintersyntetmonsterpose greit ned i den. Etter tre års bruk vil jeg hevde at kvaliteten er god! ...heh, Grimner kom meg i forkjøpet. Siter
elgen Skrevet 17. februar 2013 Skrevet 17. februar 2013 Hei Jeg syns, at de beste kompresjonstrekk er fra engelske snugpak! Fordi strammegjorden går hele veien rundt posen. Dermed kommer det ingen belastning på syinger. Et Helsport trekk er raknet av denne årsaken. Se http://www.snugpak.com/outdoor/accessories/storage/compression-stuff-sack-uk-made.html?color=Black Hilsen Elgen Siter
Gumitotten Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 på mitt trekk går også straminga rundt hele Siter
elgen Skrevet 18. februar 2013 Skrevet 18. februar 2013 Hei Det er bra, hvis helsport har forbedret kompresjonstrekkene sine. Det gamle helsport raknet fordi strammegjordene er sydd fast i sømmen sammen med bunnen av posen. Det holder ikke i til mange års bruk. Snugpak trekkene var ganske billige,da jeg kjøpte mine. Hilsen Elgen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.