Gå til innhold
  • Bli medlem

Vandretur med 6 åring (Vestlandet)


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi planlegger en 4-5 dagers tur med telt og en 6 åring, noensom har gode forslag/ erfaringer. Vi har ikke bil, så vi er avhengig av buss for å komme oss frem.

Fiskevann er et must:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

må få legge til at det er snakk om området rundt Bergen, ikke mer enn 2-3 timer med buss tog unna.

hilsen den som skrev innlegget over og trodde det havna i hardangerviddaforumet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

eg gikk min første tur fra hytte til hytte i stølsheimen som 6 åring, sammen med pappa...

det var en tur eg husker med glede, og pappa med utålmodighet... vi gikk vikafjellet - selhamar- åsedalen - selhamar- eksingedalen, og blei plukket opp av mamma der...

det du må huske er at turen ta mye lenger tid med en sånn liten kar... men stølsheimen er et godt alternativ.

du kan, og må, også ta turen fra bergsdalen til kvamskogen, eller motsatt... det går sti fra forskjellige steder i bergsdalen/på dale, til høgabu, og derfra videre til kvitingen i samnanger og skeiskvanndalen (eikedalen skisenter)...

tog og buss får deg både til og fra...

ellers er jo turlagskontoret i bergen et bankers sted å spørre om råd, kjøpe kart osv...

tenk 6-åring! for lange dagsmarsjer, utålmodig pappa som skjefter, osv kan ødelegge sjansen din til å få ungen med når han er gammel nok til å velge selv...

eg var så heldig å ha sånne foreldre,,, lillesøsteren min hadde ikkje en sånn bror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tusen takk!

Dette ser lovende ut!

Vi skal nok tenke 6-åring, ja. Vi bruker ikke akkurat å drive henne for hardt, såpass bedagelige er vi selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå godt på innlegget til Jarle, med tur i sentrale Stølsheimen. Eg supplerer her med at de tek bussen frå Dale til Gullbrå, øvst i Eksingedalen, (tog frå Bergen). Rusla innover i dalføra mot aust og nord, nemleg Torvedalen og Grøndalen. Det er fleire gode fiskevatn i området, og mange uallminneleg vakre teltplassar ved vatn og elv, i fjellskog, kratt og lyng. Sjå etter bær her inne. Det er rikeleg. Med telt, kan dagsmarsjane verta så korte de berre ynskjer. Elles ligg Torvedalshytta her, og står open, med proviant. Turen kan de enda anten over og ned til Engjaland eller Myrkdalen på Vossestrand., eller de går Grøndalen og Sendedalen til Vikjafjellsvegen. Så er det bussen attende om Voss til Bergen.

God tur, og gled dykk ute saman med den 6 år gamle jenta dykkar. Då eg var 6 år i 1972 gjekk eg turen Skjerjavatnet (Trefall i Eksingedalen) - Holskardvatnet (og fekk sjå vatnet urørt kort tid før utbyggjing) - Geitedalen - Rappen (nedlagt) - Åsedalen (hytte i bruk) - Halsetsstølen - Steinslandsheimen (nedlagt og neddemt) - Stølsvatnet - Steinsland i Modalen, med 3 overnattingar saman med foreldra. I fjor vart det eg som tok foreldra med til Vatnane i Arnafjordfjelli i Sogn, nordaust i Stølsheimen, ein 3-dagars-tur, heldigvis i tide medan foreldra mine kunne koma seg opp lange og steile sognaliar. Kjærleiken til fjellet går i arv, og no er det dykkar tur til å føra dette vidare til vetlajenta dykkar.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, eg og far min tok bussen til vikafjellet den gongen. og gjekk inn til selhamar. forøvrig er det jo verd å merke seg Raudberget, som ligg berre kort veg frå Turlaget si hytte på Selhamar. Eg hugsar det raude fjellet som noko spennande og fascinerande, og ettersom eg ikkej hugsar å ha vore fleire turar i den delen av stølsheimen før for eit år sidan må det har vore den gongen me kleiv til topps på dette fjellet... kan vel kallast min første verkelege topptur,,,

og til stuttjukken, gjekk frå solrenningen via vatnane til arnafjord ifjor, det var ein flott tur, sjølv om vi fekk litt tåke... lysta til å besøke botnen bluesfestival vart iallefall vekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.