Bøygen Skrevet 26. november 2014 Forfatter Skrevet 26. november 2014 Fikk reklamemail fra Amfibi her i går, så de er tydeligvis oppe og går igjen. Er det noen som har våget seg til å bestille derfra i det siste? Det skal nok veldig mye til før jeg tar sjansen på å bestille noe derfra igjen, men som forbruker synes jeg jo det hadde vært fint med enda en butikk man kan bestille fra. Gidder bare ikke å være prøvekanin Siter
Thomas E Skrevet 26. november 2014 Skrevet 26. november 2014 Jeg tør hvertfall ikke bestille noe før de får informasjon om lagerstatus. Bestilte julegave i fjor tidlig november som ikke kom før godt ut i januar. Ingen informasjon å få fra de heller, men jeg regner med det var bestillingsvare. Siter
Ugla Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Ser at jeg også har fått ett par mailen av dem i det siste.... Kan tyde på at de kan ha fått skuta på rett kjøl. Men jeg bestiller ikke så mye som ett sokkepar der, før jeg leser noen ferske kundeerfaringer her.... Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 På Kontakt oss står det "Vi har dessverre ikke kapasitet til å besvare telefoner." Det er nok til at jeg bukker unna. 2 Siter
+Walle Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Stig Erik Olsen skrev (På 30.11.2014 den 15.38): På Kontakt oss står det "Vi har dessverre ikke kapasitet til å besvare telefoner." Det er nok til at jeg bukker unna. Det kan kanskje være en negativ ting. Men ikke nødvendigvis. Det er flere butikker som henviser til kontakt via email, bla www.sportsnett.no har følgende kontakt informasjon på siden sin: Sitat Vi har ikke telefon i butikken, men tar i mot alle henvendelser på e-post tilpost@sportsnett.no 2 Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Det er noe jeg mener er uprofft, er ikke interessert i og vente på en mail. Siter
+Walle Skrevet 30. november 2014 Skrevet 30. november 2014 Jeg opplever det som uprofesjonelt for betjeningen å prate i telefon mens de har kunder inne i butikken. Snur som regel og går ut med en gang når jeg opplever dette. Amfibi er vel først og fremst en fysisk butikk (var ihvertfall), med nettsalg som ett tillegg for å nå ut til flere kunder. Det slår selvfølgelig negativt ut når de ikke greier å levere varer og heller ikke kommuniserer med kundene om dette, men jeg mener å huske at det har vært innlegg i trådene om Amfibi, der de som har handlet i butikken på Lillestrøm, har opplevd god service. Det er vel bare navnet Amfibi som står tilbake igjen, mener å ha lest en plass at det er nye eiere og ansatte? 2 Siter
Ugla Skrevet 9. desember 2014 Skrevet 9. desember 2014 Til og med xxl oppgir kun epost, og ikke tlf. Og xxl må jo sies å være en seriøs aktør på markedet. Skjønner godt at forretninger vil ha kontakt på Mail og ikke tlf. Langt mer effektiv butikkdrift å hjelpe kunder som er fysisk tilstede i butikken, og heller besvare andre spørsmål når det er lite kunder i butikken. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.