Eirik78 Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 Amfibi er såpass trege at de ikke engang har nådd å slette alle negative tilbakemeldinger på facebook de siste månedene Siter
Interbond Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 For min eigen del så trur eg ikkje eg skal handle der meir då eg får mykje betre service og raskare levert varer andre stader. Sist eg bestillte tok det veldig lang ting før eg i det heile tatt høyrde frå dei. Det dei sa var at eg måtte vente enda meir før dei fekk inn vara. Når eg så fekk varene var det eine klesplagget i feil farge og størrelse,men det var avkryssa på følgeseddelen som om dei hadde levert rett størrelse og farge. Eg orka ikkje ha meir med dei å gjere så eg bestillte dette klesplagget frå produsenten s sin nettbutikk og fekk det svært raskt levert. Litt dyrare,men verdt det. Har og opplevd før å få klesplagg i feil farge,men då slapp eg å vente så lenge . Vareutvalget til Amfibi er bra og enkelte prisar heller ikkje så verst,men det krevst bedre oppdatering av om varer er på lager. Raskare oppfølging av ordre og bedre kontroll på om dei faktisk leverer det som er bestillt.Så lenge dette manglar vel eg andre forhandlarar,men kan bruke dei igjen om dei skjerpar seg betydeleg. Siter
jenseman Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Hei Dette er horibelt. Rot fra ende til annen??? Må jo kontakte underleverandørene og informere om "rikets tilstand snart" Ja ja det stopper vel seg selv???? til slutt. Bare synd for de som tror de får varer til tiden og venter og venter.... Og så får de regningen istedenfor. Jenseman Siter
Gjest Skrevet 23. mai 2013 Skrevet 23. mai 2013 Fikk nylig svar fra amfibi på mitt spørsmål etter 1 dag. Det kan jeg leve med. Trist å høre at flere har dårlig erfaring. Slike rykter spres seg fort. N Siter
borgern Skrevet 23. mai 2013 Skrevet 23. mai 2013 Sendt noen mail til de i det siste i forhold til et produkt. Fikk svar kjapt at de ikke hadde det inne da men at de ventet leveranse til lager en av de neste dagene. Spurte da om de kunne sende en mail når det var på lager. Den kom 4 dager etter da varene var kommet. Men jeg har ikke kjøpt noe enda så jeg vet ikke i forhold til bestilling og levering. Siter
judas Skrevet 15. juli 2013 Skrevet 15. juli 2013 Det er synd at de surrer så JÆVLIG der, når de har så bra utvalg og relativt gode priser. Sportsutstyrsmarkedet er jo ganske presset, så å drive så periodevis useriøst vil fort straffe seg ved at folk handler andre steder. Ventet netopp på en lavvo som kom fire uker etter ordrebekreftelsen. I mellomtiden tok de hverken tlf, eller svarte på mail. Enden på visa ble å kjøre til Lillestrøm, som tar meg 45min en vei, forklare problemet, få noe mumlig til svar og vente enda en uke. Snakk om å skyte seg selv i foten, skaffe seg et navn i sportsbransjen, for så å skusle det bort med tidvis total mangel på service. Synd. 1 Siter
MaKi Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Kan noen bekrefte hvorvidt det er en kinarestaurant eller et gatekjøkken i samme bygg som Amfibi? Kjøpte en Klattermusen Noatun av de for noen år siden, den luktet forferdelig og noe a la stekeos. De hevdet det skyldes ventilasjonsanlegget som dro inn luft fra nevnte matsted og inn på lageret. Jeg fant aldri mer ut av det, returnerte jakken og handlet fra noen andre. Slet med servicen den gang, ble nysgjerrig på om dette stemte eller om de bare lyver Siter
viddal Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Amfibi var en av mine tidligere favorittbutikker men etter alt surret det siste året har jeg sluttet helt å handle der. Veldig synd, da utvalget og prisene var/er bra! Siter
judas Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 viddal skrev (På 16.7.2013 den 19.13): Amfibi var en av mine tidligere favorittbutikker men etter alt surret det siste året har jeg sluttet helt å handle der. Veldig synd, da utvalget og prisene var/er bra! Jepp. Noen bør sende linken til denne tråden over til butikken, jeg tror at om de bare hadde giddet å svare på mail hadde mye vært gjort. Jeg kan godt vente i noen uker om det betyr at jeg slipper å legge igjen pengene hos en kjedebutikk, så lenge jeg får beskjed. Siter
uppis Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 @MaKi Det stemmer at det er et hurtigmatsted så og si vegg i vegg, så det kan sikkert stemme med os derfra. Men de er fryktelig rørete hos Amfibi, så det forundrer meg ikke at det er så mye tull der. Jeg er innom en gang i blant, men de finner som regel ikke riktig størrelse i klær eller aktuell gjenstand, selv om de skal ha det ifølge webben. Jeg må innrømme at interessen for å handle der har blitt liten. Siter
koffar2 Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Treg levering, ting som skulle være inne viste seg å ikke være inne, umulig å oppnå kontakt osv... det er min erfaring med Amfibi. Stikker ikke engang innom nettbutikken deres lenger når jeg søker etter klær/utstyr på nett! Siter
bergen5 Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Elendig service !!! Ingen respons på mine e-poster, STYR UNNA DENNE BUTIKKEN !! Som mange andre har jeg gjort den feil og bruke denne butikken. Vil aldri mer handle hos Amfibi. Finnes andre skikkelige nettbutikker som er seriøse. Siter
Hege P. Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Virker som Facebooksiden er død også. Ingen aktivitet siden november. Siter
famjsv Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Har vært bortom 2 ganger siste uken. HELT MØRKT!!!! Styr unna! Siter
atari Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Fant dette på foretaksregisteret (http://www.bdb.no/bedriftsinfo/Amfibi_Outdoor_AS): Varsel om tvangsoppløsning Foretaksnavn: AMFIBI OUTDOOR AS Organisasjonsnummer: 992 500 476 Forretningsadresse: Kirkegata 6 2000 LILLESTRØM Kommune: 0231 SKEDSMO Organisasjonsform: Aksjeselskap Foretaket har ikke registrert eller statsautorisert revisor, jf aksjeloven/allmennaksjeloven §§ 7-1, 7-2 og § 16-15 første ledd nr 4.Frist til å rette opp forholdet er fire uker fra kunngjøring på Internett (www.brreg.no).Hvis foretaket ikke har brakt forholdet i orden ved utløpet av fristen, vil tingretten bli varslet om at vilkårene for tvangsoppløsning er oppfylt. Tingretten kan oppløse foretaket uten ytterligere varsel, jf. aksjeloven/allmennaksjeloven § 16-17.Foretaksregisteret 19.03.2014 Siter
tusjmann Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Jøss... Ser jo ut som om butikken har bra grunnlag! De har hatt god vekst også. Dette er jo ett resultat av dårlig drift, det er jo trist.... Siter
Gjest Frode_H Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Tuller du nå eller? god vekst? hvor? den gode veksten på drift inntekten er jo kun grunnet økt vareutvalg og pris økning. De hadde et årsresultat på 371.000 i 2011. forutenom det så har det i all hovedsak gått i minus hvert år. 2008= -38.000 2009= +58.000 2010= -326.000 2011= +371.000 2012= -1.462.000 god vekst?? jo da. bare feil vei. Siter
tusjmann Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Jeg snakket om omsetning. De er dårlig drevet, dermed de dårlige resultatene du viser til... Hadde butikken vært godt drevet er det godt grunnlag med den omsetningen de har. Siter
Gjest Frode_H Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 omsetningen er meningsløs i grunn. den sier bare hvor mye som har gått inn i kassen. en butikk med 10.000 forskjellig varer har naturligvis en ekstremt mye høyere omsetning enn en butikk med 100 forskjellig varer. Men da er jo også vare kostnaden dertil høyere. Der ligger den enorme veksten i omsetning. De har utvidet vareholdningen. det gjenspeiles i vare kostnaden, som har gått opp parallelt med omsetningen. Med større vare holdning kommer i tillegg også større drifts kostnader. så omsetningen alene vil ikke ha betydning for slutt resultatet. den totale veksten har stupt nedover. samme med likviditeten til bedriften. Siter
borgern Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Likte butikken. Hadde mye varer inne og også en del varer som få andre førte. Har aldri testet nettbutikken. Men omsetningen kunne jo vært 1 milliard kroner den, hjelper lite hvis man ikke sitter igjen med noe. Siter
Gjest Frode_H Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Leveringsproblemer de har hadd kan muligens også forklares med det økonomiske ser jeg. De sitter med utestående leverandørgjeld på 3.5mill. Da kan det være at leverandører ikke vil sende de varer uten at det blir forskuddsbetalt. Om da bedriften alt har solgt varene til kunder og mottatt betaling, så sliter de jo litt med levering når de ikke har midlene til å bestille varer. 1 Siter
Martin HJ Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Sendte de noen mailer igår og fikk svar innen 10 minutter faktisk, så det var positivt hvertfall Siter
atari Skrevet 11. april 2014 Skrevet 11. april 2014 Ved NEDRE ROMERIKE TINGRETT er det åpnet konkurs i boet til: Navn/foretaksnavn: IBIFMA AS Adresse: c/o Daniel Lund-Larsen, Dampsagveien 9 2004 LILLESTRØM Organisasjonsnummer: 992 500 476 Tidligere navn: AMFIBI OUTDOOR AS Tidligere adresser: Kirkegata 6, 2000 LILLESTRØM Bransje/stilling: Postordre-/Internetthandel med tekstiler, utstyrsvarer, klær, skotøy, reiseeffekter og lærvarer Konkurs åpnet: 09.04.2014 Åpnet etter: Oppbud Saksnr: 14-062085KON-NERO Krav i boet meldes bostyrer, Adv. Viggo Scherger, Postboks 394 Sentrum, 0103 OSLO, e-post scherger@rime.no;mail@rime.no innen 13.05.2014. Fristdagen er 08.04.2014. Første skiftesamling blir holdt 26.05.2014 kl. 09:15 i Nedre Romerike tingrett, møterom 106, 1.etasje, Jonas Lies gate 20, Lillestrøm. Alle henvendelser om konkursen rettes til bostyrer Adv. Viggo Scherger. Konkursregisteret 09.04.2014 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.