Bøygen Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Er det noen som har besøkt amfibi på Lillestrøm i det siste? Er det noen som fortsatt jobber der eller er de konkurs eller noe? Har sendt gjentatte eposter, skrevet på facebook (det står på amfibi.no at spørsmål på facebook besvares neste arbeidsdag), og forsøkt å ringe, men får ikke svar. På facebook er det tydelig at mange er i samme situasjon. Vanskelig å si når de sist oppdaterte nettsidene sine, men de har ikke skrevet noe på facebook siden 7. januar. Vet at de har vært dårlige på levering og svar tidligere, men dette likner jo ikke noen ting. Gi gjerne lyd hvis noen faktisk har fått produkter derfra eller bor i nærheten og kan se om det er liv i butikken. Vil jo gjerne ha det jeg har bestilt eller i værste fall pengene tilbake, og det hadde jo vært fint å slippe advokat og forbrukerråd og styr og vesen. 2 Siter
borgern Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 De hadde en stand på Reiselivsmessen 11-13 jan hvertfall Siter
BJV Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Samme her. Har sendt fleire e-poster til dei i løpet av dei siste vekene, men overhodet ikkje fått svar. Siter
judas Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Har nettopp fått en everanse derfra. Tok en uke ellers ok. Siter
Rismyhr Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Bor ikke langt unna, skal til lillestrøm på mandag. Tar turen innom da og gir rapport her 1 Siter
jenseman Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Er det noen som har besøkt amfibi på Lillestrøm i det siste? Er det noen som fortsatt jobber der eller er de konkurs eller noe? Har sendt gjentatte eposter, skrevet på facebook(det står på amfibi.no at spørsmål på facebook besvares neste arbeidsdag), og forsøkt å ringe, men får ikke svar. På facebooker det tydelig at mange er i samme situasjon. Vanskelig å si når de sist oppdaterte nettsidene sine, men de har ikke skrevet noe på facebook siden 7. januar. Vet at de har vært dårlige på levering og svar tidligere, men dette likner jo ikke noen ting. Gi gjerne lyd hvis noen faktisk har fått produkter derfra eller bor i nærheten og kan se om det er liv i butikken. Vil jo gjerne ha det jeg har bestilt eller i værste fall pengene tilbake, og det hadde jo vært fint å slippe advokat og forbrukerråd og styr og vesen. Hei Samme problem jeg. Veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Trist, men fikk mail som jeg tolker som om de er skikkelig på etter skudd. Jenseman Siter
jenseman Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Bor ikke langt unna, skal til lillestrøm på mandag. Tar turen innom da og gir rapport her Hei Bra det! Spør og grav og be om info på nette i allafall. Jenseman Siter
Veidemannsblod Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 nok en amfibi-tråd... Mod bør bare slette den ene tråden og samle innleggene i den andre. Siter
Gabriel.mp Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Bestilte en held del greier fra amfibi, endte opp med en prislapp på ca 6.000. Etter to uker var ikke varene engang sendt, så da sendte jeg mail for å høre hva som tok så lang tid. Ingen svar, sender enda en mail. Ingen svar!! Finner så fram til facebook sidene deres, ser at et stort antall personer sitter i samme revesaksa, skriver til de der og får svar en dag senere. Så annulerer de forsendelsen for meg. Jeg endte opp med å handle en annen plass, kommer aldri til å benytte meg av Amfibi igjen, useriøs og dårlig kundeservice. Kan også ha med at veldig mange av klagepostene på facebook fra Desember/Januar er slettet og de har sluttet å svare på henvendelser der nå. Mine 2 cent. Siter
TurNisse Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Amfibi er greie å bruke når man skal ha EN vare (etter at man har sjekket pris at de faktisk er billigst), og kan vente en uke eller 4 før man får den... Men skal man ha 3 eller flere varer så er man garantert at over halvparten ikke er på lager og at det tar lang lang tid å få orderen... Min erfaring... 1 Siter
baltor Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Var innom butikken forrige uke. Ekstremt rotete, og han som jobbet der da virket egentlig ikke veldig interessert i selge noe som helst. Synd, for de har jo mye bra varer, men service er jo alfa og omega når man skal legge en del penger hos en butikk.. Godt det er alternativer i området 1 Siter
Eirik78 Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Amfibi kan vel ikke sies å ha endret kundeinnstillingen sin nevneverdig på endel år. Noen ganger de faktisk har svart på kritikken har de skyldt på forbigående eller uventede problemer, selvom det vel synes som at dette er ganske symptomatisk for deres butikkdrift gjennom flere år. Hver gang det dukker opp klager på akkurat de samme tingene, så overrasker det meg at de fortsatt klarer å holde sjappa åpen. 1 Siter
hasel Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Var innom Amfibi i dag og fikk virkelig god service. Jeg ønsket meg en ny drikkeflalske. De hadde en rekke varianter i butikken av ulike drikkeflasker med stor skrukork. Jeg endte opp med Bergans av GE Lexan. Er det noen av dere som har erfaring med lignende type flaske, men med drikketut i tillegg med hensyn til at vannet i selve drikketuten fryser i sterk kulde? Jeg antar at det ikke er så enkelt å blåse tilbake som jeg gjør med min Camebak med isolert slange og noe fleksibelt volum. Hasel Siter
jenseman Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Hei:-) En venn ringte butikken og sjekka at de faktisk hadde varerene før vedkommende kjørte 8 mil en vei. Ikke no problem bare og komme:-/ Retur uten varer..... Skuffet? JA. Hadde veldig mye bra og si om dem egentlig jeg ... men hvis dette føyer seg inn i rekken over mange lignende tilfeller så bør de ta lærdom og reaktivere rutinene sine i alle fall. Hvem eier butikken, hvor mange ansatte, fungerer datasystemet, er komunikasjonen opppver god ?? etc etc.. Manga praktiske ting innvirker på efektiviteten i hverdagen til de som står "på gulvet " men alikevel. Sleivete sagt god bedring . Jenseman Siter
mindviruz Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Hei:-) En venn ringte butikken og sjekka at de faktisk hadde varerene før vedkommende kjørte 8 mil en vei. Ikke no problem bare og komme:-/ Retur uten varer..... Skuffet? JA. Hadde veldig mye bra og si om dem egentlig jeg ... men hvis dette føyer seg inn i rekken over mange lignende tilfeller så bør de ta lærdom og reaktivere rutinene sine i alle fall. Hvem eier butikken, hvor mange ansatte, fungerer datasystemet, er komunikasjonen opppver god ?? etc etc.. Manga praktiske ting innvirker på efektiviteten i hverdagen til de som står "på gulvet " men alikevel. Sleivete sagt god bedring . Jenseman Fytti he***te. Det er grunn til å bli rimelig forbanna. XXL er ihvertfall ærlig når du ringer: "vi kan ikke oppgi varelager på telefon. Du får kjøre de 8 milene å sjekke om det ligger i hyllen"... 1 Siter
atari Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Amfibi kom med denne uttalelsen på facebook for to timer siden: Hei, og beklager manglende og trege svar på ordreoppfølginger og kundeservice den siste tiden. Vi skal besvare og beklage alle dere som har ventet på FB innen helga.takk for tynnslitt tålmodighet. Mvh. Juel Victor og Amfibi Outdoor AS Siter
mindviruz Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Amfibi kom med denne uttalelsen på facebook for to timer siden: Plutselig skal de besvare alle i løpet av to dager? Hvorfor det? (Eller mener de at de skal komme med en felles beklagelse på FB?) Uansett, så hjelper ikke det veldig mye. De skal jammen få det travelt. Og det kan bli vanskelig å følge opp de nye ordrene samtidig... Siter
atari Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har handlet en del fra Amfibi tidligere men fra nå av blir det i så fall siste utvei. Siter
Bøygen Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Fikk svar på epost fra Amfibi i dag om at kontoreservasjonen er kanselert. Det var forsåvidt et langt og utfyllende svar og ikke en standarisert melding, noe som jo er positivt. Virker som om de har en skikkelig ryddesjau nå med å besvare henvendelser, men det er jo spennende å se om de også klarer å gjøre noe med den elendige leveringen og servicen de har hatt så de slipper å gjøre noe sånt igjen. Kommer nok uansett til å være lenge til jeg prøver meg på å bestille noe fra Amfibi igjen, brent barn osv Når jeg ser mange nok positive tilbakemeldinger så skal jeg vurdere det, men jeg har ikke tenkt til å være prøvekanin. Siter
Elisabeth-81 Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Jeg kjøpte en fjellreven sekk på amfibi like før jul. De hadde den ikke inne da jeg var innom, men han som jobbet der dro til lageret og hentet en så fikk jeg mld to dager etterpå at de hadde den i butikken. Syns da det er bedre service enn jeg har fått noe annet sted. Det at de ikke er overdrevent ivrige etter å selge meg all mulig drit syns jeg også er bra. Så i butikken har jeg fått god service, har ikke hatt noe problemer med leveringstid på varer jeg har bestilt på nett heller. En gang tok det litt tid å få noe fra Aclima, men det fikk jeg mail om dagen etter at jeg bestilte. Servicen på bestilling over nett skyldes vel skikkelig dårlige rutiner, men servicen i butikken tror jeg har mer med kundens oppførsel å gjøre, selvom han ene der nok er litt treg 2 Siter
Gauken Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Jeg bestilte en jakke fra Amfibi forrige lørdag, den ble sendt tirsdag og jeg hadde den i hus onsdag kveld. Det er ikke ofte at jeg kjøper ting fra Amfibi, ca en gang i året og har bare kjøpt en ting hver gang, aldri hatt noe problem. Når det gjelder andre "anerkjente" butikker av samme type, så kan jeg si at jeg har hatt problemer med både sportsnett.no og Oslo Sportslager. Første gang jeg handlet hos Amfibi var faktisk da jeg sportsnett lokket med en vare på nettet men da jeg kom til butikken for å prøve en bukse viste det seg at det ikke var samsvar mellom nettbutikken og det de hadde i selve butikken (til tross for at de påstår det på nettsiden). Mulig at sportsnett ville skaffe buksen hvis jeg hadde bestilt den på nettet, men litt snurt endte jeg istedet opp med å bestille fra Amfibi. Hos Oslo sportslager har jeg svært ofte blitt utsatt for at en av varene "plutselig" er utsolgt, men de har i hvert fall ordnet opp på en svært rask og ordentlig måte. Amfibi har jeg derimot aldri hatt problemer med. Derfor blir jeg veldig overrasket når jeg ser både her og ikke minst på facebook at jeg tydeligvis har hatt flaks tre ganger på rad. Årsaken til at jeg i det hele tatt hørte om Amfibi var grunnet DNT-rabatten. De er profilert både i Fjell&Vidde og nevnes som en av medlemsfordelene på nettsiden. Hvis de faktisk er så håpløse som mange mener og ikke minst opplever, syns jeg noen burde tipset DNT om dette. Siter
Villgjedda Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Har bestilt fra Amfibi før uten trøbbel, men tok en bestilling i midten av februar på en hodelykt og liggeunderlag. Betalte med visa, og fikk bekreftelse per email og at pakken var sent den neste dagen. Henta pakken da viste det seg at bare hodelykta kom med en lapp hvor det sto at underlaget blir ettersendt. Gikk en stund før jeg sendte en mail om evt når det ville bli ettersendt, tok 3 dager før jeg fikk svar og undelaget kom først i går. Hadde selv ved en feil bestilt feil størrelse på underlaget så det ble sendt tilbake med ønske om og bytte til større størrelse. Dette var da før jeg kom over dette emnet med at det har vært mye tull med Amfibi, så krysser fingrene på at det ikke tar for lang tid og få byttet undelaget. Men det som fikk meg en smule irritert var at det ikke kom noen beskjed per email om underlaget, og selv om jeg mottok hodelykta og underlaget uten noe feil med det virker det som dårlig lagring fra amfibi sin side. embalasjen på både lykta og underlaget var meget skadet og slitt. 1 Siter
jenseman Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 Hei Tydelig at de har hentet seg inn noe..... Fikk pakke til over 4000 kr som jeg bestilte før jul til langtur i febr-April for ca 3 uker siden. "Litt" sent? Tja.... Hva skal man si. De forklarte at Brynje ikke klarte og følge opp og hadde tomt på lager etc. Hvis man har tid til å vente er det jo det samme men.... Blei Devold ekspedition klær fra G-sport Mysen til en veldig hyggelig pris (Anbefales) Jenseman. Siter
chjohans Skrevet 11. mai 2013 Skrevet 11. mai 2013 Jeg fikk nylig 2 stk fakturaer fra Amfibi, for varer som ble bestilt, levert og betalt i fjor sommer. De påstod varene ikke var betalt, men jeg har jo kvittering og utskrift fra kredittkort transaksjon som viser det motsatte. Etter dette og flere tilfeller med svært lange leveringstider kan jeg heller ikje anbefale noen å handle der. Synd, for de har jo godt utvalg av interessante varer, men de er jo håpløse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.