askjell Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Prøvde jakken, Norrøna Svalbard i gore tex, på en norrønabutikk i stavanger i dag. Passform og snitt virket perfekt for mitt bruk. Eneste ankepunktet jeg hadde, og som må sjekkes ut, er hvordan lommene fungerer i sterk vind og regn. Vil det blåse regn inn under klaffene og ned i lommene? Dette er det helt sikkert mange i dette forumet som har erfaring med. Ville satt pris på om de ble delt med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjell Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Vel , ingen svar å få. Nå har jeg kjøpt meg en i siste liten. Norrøna tar den ut av sortimentet sitt og erstatter den med noe helt annet. Forstå den som kan, kanskje økonomene hadde noen vektige argumenter. uansett, hvordan lommene virker i drittvær vil jeg nå erfare selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vel , ingen svar å få. Nå har jeg kjøpt meg en i siste liten. Norrøna tar den ut av sortimentet sitt og erstatter den med noe helt annet. Forstå den som kan, kanskje økonomene hadde noen vektige argumenter. uansett, hvordan lommene virker i drittvær vil jeg nå erfare selv. Jeg finner ikke ut annet enn at de ikke vet når de får jakker neste gang. Hvordan fikk du greie på at Svalbard jakken (gtx) går ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 jeg snakket med dem i butikken og de har sluttet å produsere dem. En erstatter kommer inn, fikk se på den og vil si det er et rent "moteplagg" spør du meg, hvertfall ikke noe å ha med på ekspedisjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullsokk Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ousland-jakka altså? Hva gav du for den? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 http://www.norrona.com/Products/4150-09/svalbard-gore-tex-pro-shell-jacket-mw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 men tilbake til trådstarters spørsmål, har prøvd den litt nå, så lenge du ikke overfyller lommene er ikke det noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnar Ø Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jakka som erstatter denne jakka ser anderledes ut. Ingen "ekstremjakke" slik som Ousland modellen. Dog gjør den sikkert nytten sin den og. Er forøvrig avbildet i utkastet til Norrønas høst/vinterkatalog for 2013/14. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.