+Tom42 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 I fjor på sauesanking støtte jeg på dette furutreet. Rundt hele stammen var det tett i tett med små hull i over en meters lengde ca 2 meter over bakken. Forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjolstilfjells Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Vi har noe lignende i svigermors hage, hulla er ikke så rett etterhverandre, men ganske likt Og det var en hakkespett som var synderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Vi har noe lignende i svigermors hage, hulla er ikke så rett etterhverandre, men ganske likt Og det var en hakkespett som var synderen Takk. Nå får jeg sove godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Svartspette på billejakt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Svartspette på billejakt. At jeg ikke spurte før. Nå har jeg grunnet på dette i 5 måneder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjolstilfjells Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hehehe, bare å spørre det veit du, må ikke gå rundt sånn å lure i månedsvis da Torø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Hehehe, bare å spørre det veit du, må ikke gå rundt sånn å lure i månedsvis da Torø Da legger jeg meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.