Kimmy Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 5 flotte dager i Femundsmarka! http://brynjulflogstaven.blogspot.no/2013/02/femundsmarka-fra-vauldalen-til-elga.html 4 Siter
Widowmaker Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Kjempefin turrapport, som helt klart satte Norefjell på kartet over steder jeg skal på skitur til! Bra å se at Exped teltet fungerer. Har samme, men i 3 persons størrelse. Har kun brukt det på padleturer hittil, men det ser jo ut til å fungere som snus på fjellet og! Siter
Kimmy Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Skrevet 31. januar 2013 Norefjell er fantastisk. Har opplevd mange magiske solnedganger der oppe. Venus fungerer støtt som fjell. Har faktisk ikke noe negativt å nevne. Er min 3 sesong og jeg bruker det som helårstelt. Det står støtt i hissig vind også. Siter
Larsdx Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Fin rapport, men har dere redigert en gammel turrapport om en tur på Norefjell? Siter
Kimmy Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Skrevet 23. februar 2013 Ja. Innser at det ikke var måten. Siter
+Grimner Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Pent, artig å se hvordan det ser ut på vintern. Ja, føret er tungt når bikkja knurrer til frokost Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.