Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor lang skal "anna-buksen" være?

mindviruz

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått med en billig "annabukse" fra forsvarets materiellutsalg. 80,- pluss frak for en ubrukt bukse :)

Jeg bruker størrelse small i nesten alt. Jeg er 170 høy.

Jeg kjøpte busken i størrelse "Liten", og denne er passelig i livet. Men den avsluttes sånn ca midt på leggen min. Er det meningen at de skal være litt korte, slik at de er lettere å ta på når du har ytterbuksen nedpå støvlene? Eller burde jeg hatt en som var "normal lengde" på. Altså ned til ca. toppen av ankelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Anna er laget for å nå ned til skaftet på marsjstøvlene, skal du ha den lengre blir den veldig vid.

Så da blir det ca midt på leggen da? Var det jeg tenkte egentlig.

Jeg pleier uansett å gå med noen litt lengre sokker enn skistøvlene mine, så den lille "glipen" mellom støvel og bukse blir nok bare en "teoretisk kuldebro". Synes 345 gram for denne buksen var greit jeg :)

Håper den er varm da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.