Geir Ralle Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg drar oppover til besseggen nå i morgen,så nå på værmeldinga,og det ser ikke så værst ut.NB!!!!Jeg går bare stien på nedsiden denne gang for og ha gjort dette en gang og.Gikk besseggen i 2003 og det var ikke så veldig spennende spør dere meg. ;=) Det blir garantert ikke for varmt i morra ihvertfall. Siter
Celine Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 For dere som har gått/ikke vil gå Besseggen, men vil tilbake dit, kan jeg absolutt anbefale å gå langs Gjende Gikk der i.. fjor tror jeg det var. Det går greit å ha med mindre barn også, selv om det kan bli litt klyving, men det gjelder å velge de riktige løsningene Siter
Vestmar Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Sitat Det blir garantert ikke for varmt i morra ihvertfall. Kan love deg at det blir varmt i solsteiken langs Gjende. Pass på å få i deg nok drikke. Siter
Geir Ralle Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Sitat Kan love deg at det blir varmt i solsteiken langs Gjende. Pass på å få i deg nok drikke. Hei på deg Vestmar jeg skrev innlegget 13-6 og dro 14-6 og da var det ikke for varmt,men enig med deg, nå steiker det godt der inne langs med vannet.Det er helt klart. Siter
Geir Ralle Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Sitat Beklager, så ikke datoen. Jo den er grei vettu!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.