Gå til innhold
  • Bli medlem

jenseman

Anbefalte innlegg

Annonse

Her i Steinkjer er det ihvertfall steinhardt. Jeg har tenkt meg en tur i skjækerfjella på ski i helga hvis formen blir litt bedre (influensa) nå.

Hei :smile:

Men skare? er det skare eller is... Fjellski nye , med stålkanter ... duger tror du?

Fint med tilbakemelding :smile:

Jenseman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært en tur på ski..

Det er meget lite snø i fjellet i forhold til årstiden. Bare en liten 10cm. Det er stort sett hardt overalt og det var et tynt dekke på 2cm med puddersnø utafor løyper. Enkelte plasser var det mye overvann som var frosset og var rett og slett livsfarlig (glatt). Fikk et par blåmerker etter nedturen med hund (3 gang på skitur for malamuten).

Stålkanter er et must nå. I følge vær melding er det ikke meldt snø i området de 2 første ukene heller så..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært en tur på ski..

Det er meget lite snø i fjellet i forhold til årstiden. Bare en liten 10cm. Det er stort sett hardt overalt og det var et tynt dekke på 2cm med puddersnø utafor løyper. Enkelte plasser var det mye overvann som var frosset og var rett og slett livsfarlig (glatt). Fikk et par blåmerker etter nedturen med hund (3 gang på skitur for malamuten).

Stålkanter er et must nå. I følge vær melding er det ikke meldt snø i området de 2 første ukene heller så..

Hei :-)

Ok:-) I allefall takk for opplysningene så langt. Håper fortsatt på at snøen velter ned da jeg starter på mitt livs lengste skitur 16.02-13 fra Lustadvannet mot Skjækerhytta og går videre nordover noen uker.

Ny oppdatering tas imot med takk.

Jenseman :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.