Gå til innhold
  • Bli medlem

Topptur rundt Myrkdalen


squidman

Anbefalte innlegg

Installert som base ved campingen, lurer på om noen har gått opp Fribotnen eller til Svolefjellet, ned til Årmot eller motsatt vei. Da det blir soloturer, er skrekkelig konservativ...(ikke minst på at det blir bikkje-kaldt her snart)! Er på rando utstyr, endelig skaffet skredsøker men ikke skredsekk (men har min gammel avalung fortsatt)....som om det ville hjelpe solo. Dun alt her (bukser, jakke, våtter, osv).

Andre...skogskjøring her? Ser bra ut sør for stolheisen (vest og litt sør for hovedheisen) og nedover, men litt usikker på skredfare...har sittet oppe hele natten og pugget skred-sikkerhet. Ditto nordover fra Kari-traa heis, og nedover, ser ganske hårete ut, noen bratte heng.

Noen forslag til 'snillere' skogskjøring her?

cookie out...ser fram til å prøve meg på forskjellig ski anledning mxpsport messe, men var for sent å melde meg på kurs...går det fortsatt an å prøve-kjøre ski uten og ha meldt seg på kurs? (Armada JJs høyt på listen..) :cool:

Noen veldig gode vids ang. skred osv. via K2 her...http://skeeze.k2skis.com/starringathletes/sarah-carpenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.