knutis Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Anskaffet meg nylig en kickspark og hadde første prøvetur med bikkja på isen på Hurdalsjøen i kveld. Må si det var en hyggelig opplevelse. Kjørte en runde på 3-4km delvis i skuterspor og delvis uten oppkjørt spor. Var 5-10cm ganske fast snø på isen. Gleder meg til å la ungene prøve. Blir nesten som en liten slede for 1-spann. Og for min del ser jeg fram til å prøve med 2 (eller kanskje 3) hunder. Da tror jeg det skal fungere å kjøre litt lengre turer i hundekjørerløyper også. Må bare lage meg en brems. http://kickbike.no/kickspark/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Lånte meg en ekstra hund i dag og prøvde hundeløypa. 5km med mye slak motbakke og tilbake igjen. Fungerte meget bra, men skal montere brems til bruk nedover! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumitotten Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 monter en scooter matte eller en vippe-matte. en matte hjelper på styringa og er skånsom mot sporet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Ja. Har fått tak i skutermatte. Tror det kommer til å fungere bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumitotten Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 det blir sikker bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Har nå testa med skutermatte og det fungerte glimrende. Brukte 2 hunder, men skal ikke være noe problem med f.eks. 3 huskyer så lenge terrenget ikke blir for røft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Fikk testet sparken med 3 hunder i kveld. Dels på islagt vann og dels på skogsbilvei. 10cm puddersnø og fast under. Fungerte glimrende, ble ca 17km. Heldig som kan låne meget godt trente hunder i tillegg til den ene jeg har selv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Kan ellers nevne at kicksparken og hund er en flott kombinasjon så lenge underlaget er noenlunde flatt. Har prøvd på skogsbilvei med diverse spor som gjorde underlaget ganske så ujevnt. Da fungerte det ikke spesielt bra... Men til bruk på islagte vann, flate veier, skiløyper for skøyting (husk posen) og selvsagt hundekjørerløyper fungerer det flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.