Gå til innhold
  • Bli medlem

Kickspark


knutis

Anbefalte innlegg

Anskaffet meg nylig en kickspark og hadde første prøvetur med bikkja på isen på Hurdalsjøen i kveld. Må si det var en hyggelig opplevelse. Kjørte en runde på 3-4km delvis i skuterspor og delvis uten oppkjørt spor. Var 5-10cm ganske fast snø på isen. Gleder meg til å la ungene prøve. Blir nesten som en liten slede for 1-spann. Og for min del ser jeg fram til å prøve med 2 (eller kanskje 3) hunder. Da tror jeg det skal fungere å kjøre litt lengre turer i hundekjørerløyper også. Må bare lage meg en brems.

http://kickbike.no/kickspark/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Kan ellers nevne at kicksparken og hund er en flott kombinasjon så lenge underlaget er noenlunde flatt. Har prøvd på skogsbilvei med diverse spor som gjorde underlaget ganske så ujevnt. Da fungerte det ikke spesielt bra... Men til bruk på islagte vann, flate veier, skiløyper for skøyting (husk posen) og selvsagt hundekjørerløyper fungerer det flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.