bertil Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Eg har litt lyst på Gjuratind til helga, men er usikker på korleis snøforholda er. Er det nokon som veit noko om dette? Er det roten snø til topps eller er det greitt å gå? Mvh bertil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har vært litt rundt omkring på Sydmøre og i Sogn og fjordene i helgen og kan melde følgende som en indikasjon : Glitteregga ved Nordfjordeid : Fint skiføre fra 700 meter og opp til 1300 m Blæja i Vanylven : Fint skiføre fra 600 meter og oppover til 1140 m. Gikk til fots, men angret sterkt på det. Blåskjæringen i Haram/Vestnes : Noen snøfonner over 800 meter, best til fots Frostatinden i Skodje/Vestnes : Store snøfonner langs eggen, men kurant til fots. Generelt : Best forhold om tidlig på dagen. Litt løsere snø utover dagen, men ikke det jeg kaller råtten snø. Ikke ubetydelige mengder nysnø med ankomstdato 10. juni på toppene. Ta med ski for turer over 1000 meter God vinter ! -snilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sydmøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Eg har litt lyst på Gjuratind til helga, men er usikker på korleis snøforholda er. Er det nokon som veit noko om dette? Er det roten snø til topps eller er det greitt å gå? Kjørte over Trollstigen forrige helg. Det var heldekket med metertykk snø til et stykke nedenfor Slettvikane. Over høyeste partiet kjørte vi i en dyp kanal mellom brøytekantene. Juratind er jo stupbratt i øverste partiet, så der er det nok snøfritt, men jeg tipper snøen ligger dyp i Hoemskaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ju Fix Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei, var på Juratind sammen med Bertil i helga (han som startet tråden). Det var snø fra ca. 800 høydemeter og til oppunder toppen. Fint føre. Hadde forresten en kjempetur:-) Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.