Randi_W Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Noen som vet hvor langt fra Trondheim jeg må bevege meg for å finne greit skiføre for en fjelltur til helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Henrik Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg vet det er kjørt opp løyper nær skistua og i området på ved Gråkallen. Men nysnø er det lite av. Drar man ut dit på lørdag kan man regne med å måtte gå i kø siden det ikke er så mye av de oppkjørte løypene nå. Foruten dette tenkte jeg på det samme som deg, og vil gjerne også ha samme info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Randi_W Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 For å oppklare: tenkte meg på fjellet, utenfor oppkjørte løyper. Med stålkanter på skia og sekk på ryggen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bochkon Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Var i nordenden i Femundsmarka nå i helgen. 15cm snø, ingen folk. Var mildt når jeg var der, men leste at det var 26 kalde nå, så da burde vell skaren bære. Men kansje litt langt å dra for kun en dagstur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris B. Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Her er en oversikt over snødybder http://www.yr.no/obs...r/snølista.html ut i fra den er røros traktene eller oppdal best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balle Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ilfjellet i Midtre Gauldal/Rennebu og Trollheimen øst, samt Ramsfjellet i Rennebu. Varierer mellom is/skare/løs-snø. Går helt fint å gå på ski, men vær obs. på stein og islagte partier under snøen. Hvorfor ikke ta turen til Ilfjellet? Start skikkelig tidlig fra byen, kjør til Garli og parkér 2 km innover. Følg veien til Nyhusseter og derifra opp i fjellet. Turen er lengre enn det ser ut ifra på kartet, så du bør være på Garli i 7-tida.Regn med 3-4 timer hver vei på dette føret. Kan love deg veldig bra utsikt fra toppen, du ser bl.a Gråkallen, Fosen, Trollheimen, Snøhetta, Tyholttårnet, og Rondane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Sollie Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Prøv senorge.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.