JonnH Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Hvilke turoperatører har dere erfaringer med og hvilke vil dere anbefale til turer som vandreturer, toppturer (eks Elbrus, aconcagua)++ Siter
snilen Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Har vært med Jarle Trå på Kilimanjaro-Aconcagua-Elbrus - godt fornøyd. Har også hatt en grei tur med Hvitserk i Uganda. Mye er avhengig av turleder - og det vil alltid være delte meninger om turleder. I den senere tid har jeg ordnet turer privat for meg selv og andre. Planla å bli med Hvitserk til Kamerun i januar for å få ting opp i fanget, men tur avlyst. Reiser privat i stedet - ser ut til å være kurant. Siter
Fredrik_10 Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Jeg er selv guide på Kilimanjaro, og har besteget fjellet flere ganger, og alltid nådd toppen. Og alltid med fornøyde kunder Siter
Haakon Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Vil selvfølgelig anbefale vårt eget opplegg på Aconcagua Se: www.aconcagua.no Maaasse (kanskje mest) erfaring fra Aconcagua. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.