Svenn Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Har kjøpt mitt første "ordentlige telt" tror jeg, kjøpte det på salg for 800,- så forventer ikke så mye av det. Er det noen som har testet dette teltet? Finner nesten ingenting om det på nettet, tror det er et 4 season telt. Kan se det her http://www.doite.com/ingles/outdoor_ficha.php?producto_id=571 Siter
Svenn Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Skrevet 7. januar 2013 Ingen som har prøvd dette teltet, eller sett det i bruk? Siter
mindviruz Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Er det en slik type der du må sette opp innerteltet før ytterteltet? I så fall er dette en viss ulempe når du må sette det opp i regn. Men jeg har ikke hørt om produsenten før. Ofte er det billige like godt som det dyre Ihvertfall nesten. Siter
Svenn Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Skrevet 7. januar 2013 Ja innerteltet settes opp først. Går ikke lang tid og få på ytterduken, så blir ikke mye fuktighet på innerteltet. Forventer ikke mye for 800,- når jeg ser hva andre telt koster. Siter
Newbee Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Jeg så på dette teltet, men kjøpte istedet Doite Atlas 2, for 800kr. Tunneltelt for 2 personer. Var på en outlet store. Vil nå tro at dette er av en viss kvalitet når før pris er 3999,- Og produsent er ledende på markedet i latin amerika. Men vi vet ikke før vi prøver Jeg tenkte kanskje slå mitt telt opp i påsken for å inspisere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.