lesira Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Gjennomførte en dagstur uten ski i skogområdet Kregneskjølen i Gauldalen i Sør-Trøndelag i går. Eksperimenterte med videokameraet på smarttelefonen, som fungerte overraskende bra. Se film og litt mer info her: http://sykkeloppleve...-kregneskjolen/ 2 Siter
SturlaS Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Artig å se en turrapport fra et kjent og kjært område. Jeg ser du etterlyser kart over løypenettet og det finner du elektronisk her: Som du ser på kartet over Kregneskjølen finnes det flere trimposter du kan skrive deg inn i oppå der. Litt vanskelig å se på filmen hvilke fjell du hadde utsikt til men på dager med klarvær ser du mange kjente fjell i nord-øst-enden av Trollheimen. F.eks er Trollhetta lett gjenkjennelig med sin skalk. Kanskje det var Resfjellet du så eller Igelfjellet. Siter
lesira Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Takk for hyggelig tilbakemelding på filmen! Har lagt inn lenka til kartene i blogginnlegget. Siter
SturlaS Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Flott! Jeg regner med det blir en telttur til Torkjelltjønna ila vinteren, men jeg vil gjerne ha litt mer snø først. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.