Gå til innhold
  • Bli medlem

Myrkdalen igjen...offpiste og skogskjøring


squidman

Anbefalte innlegg

Vi prøver igjen...nå siden Myrkdalen er eneste sted i vestlandet med nok snø for tiden..

Hvor er det best å kjøre offpiste, særlig skogskjøring? Vennligst vedlegg kart/bilde (ikke bare 'noe til høyre for kari-traa trekket'), og gi indikasjon på vanskelighets-grad også. Jeg er mest interresert i noe 'snillere' alternativer, men kan hende andre er interessert i '¨30m cliff-hucks' osv med 45 graders hellning..

Her er lenker til det jeg har funnet fram til av skogskjøring på nettet...

1) FavelaMolek youtube.com/watch?v=Zt8krjIGmNw

2) Marius Heggholmen youtube.com/watch?v=jw8ZzulXmBY

3) bergphotonet youtube.com/watch?v=rrNlF2e0ypU

4) Arild Gravdal youtube.com/watch?v=nc1WySSW_YU

5) RekisDiabeits youtube.com/watch?v=K_67QG0dRvc

6) stocksaw youtube.com/watch?v=ltfINIsJVRo

Har ikke sjekket vimeo enda, og vi har dog alltid norrøna sykt video her...youtube.com/watch?v=Iq9oPDZ_S8c&playnext=1&list=PLnXU2OLlIB4eFw7KcfLMC0DiZRt7Qo7zO&feature=results_main

Cookie out! may the pudder gods bless us with their white 'cough' something... :cool:

Greit om vi kan få tråd til ressurs for ivrig offpiste kjørere.. :idea:

PS måtte sløyfe alle lenker da min media kvota ble for stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS måtte sløyfe alle lenker da min media kvota ble for stor...

Det er satt en grense på antall mediefiler pr post - denne grensen er nå økt fra 2 til 5. Utfordringen er at noen browsere tryner når det blir for mange videoer åpne samtidig men vi prøver med 5.

Så prøv å endre lenkene igjen med http:// foran og maks 5 i en post. Må du ha med flere så skriv et nytt svar og post flere.

Jeg kjenner ikke Youtube så godt, men mente man der kan lage en kanal slik at man bare legger ut en lenke til kanalen her i forumet. I kanalen (som du kanskje kaller 20 beste vestland offpist eller whatever) har man da videoene i rekkefølge. Kanskje en bedre løsning..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er satt en grense på antall mediefiler pr post - denne grensen er nå økt fra 2 til 5. Utfordringen er at noen browsere tryner når det blir for mange videoer åpne samtidig men vi prøver med 5.

Så prøv å endre lenkene igjen med http:// foran og maks 5 i en post. Må du ha med flere så skriv et nytt svar og post flere.

Jeg kjenner ikke Youtube så godt, men mente man der kan lage en kanal slik at man bare legger ut en lenke til kanalen her i forumet. I kanalen (som du kanskje kaller 20 beste vestland offpist eller whatever) har man da videoene i rekkefølge. Kanskje en bedre løsning..?

OK takk admin for svar! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.