Rolf_E Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Komme tilbake i toppform (allerede begynt for fullt) å få til lange turer i skog og fjell. Ta en ukestur på Hardangervidda å krysse den er på planen sommeren 2013. Siter
Larsdx Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Turplanene mine er nokså løse. Har lyst til å få til noen turer på fjellski, men trolig blir det neppe tid til så mye mer enn to-tre dager av gangen. Kan godt tenke meg å repetere fjorårets sommerturer til Lomsdal-Visten og Femundsmarka. Forhåpentlig blir det også brekurs og en eller annen topptur i løp av sommeren eller høsten. Siter
Dag G - Evje Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Har som alltid mange planer for det kommende året. Noen blir til virkelighet, andre renner ut i sanden. Trøster meg av og til med noen ord av Henning Kvitnes, fra sangen "Ut av veggen" Jeg har så mange store drømmer men forventer så lite ikke alt jeg trenger å vite Ikke alle mål jeg må nå 1 Siter
stsolem Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 I 2013 skal jeg ha ei helg med utendørs overnatting hver måned. Telt eller presenning. I turplanene ligger bl.a. en lang skitur i påska, en ukes fisketur i august og ei uke med rypejakt i sept/okt Siter
ruggen Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Målet er å ha flere 30 + utenetter. Forhåpentligvis 50, men dette er dog ikke noe mål.....Når jeg tenker meg om er målet å ha så mange utenetter som mulig så får jeg heller se hvor mange det blir til slutt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.