Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurderer å kjøpe en Norrøna Storm goretex jakke, er det noen som har noen erfaringer med denne?

Siden jeg er aktiv og medlem i NRH (Norske Redningshunder), så får jeg denne jakken til medlemspris 2500,-. Prismessig så ligger vel denne jakken i "øvre" sjiktet av bra jakker på markedet i dag til den prisen?

Jakken skal brukes til "skallplagg" hele året. Men primært på fjellturer (3 sesonger), og som dagelig turplagg når det regner (noe det gjør hele tiden her på vestlandet :roll: ).

Annonse
Skrevet

Jeg har en slik Storm-jakke, og har brukt den aktivt på fjellturer og i skianlegg siden...tja...1999 tror jeg. En jakke som tåler det meste av vær, og slitesterk som bare f... I alle fall de gamle utgavene; har hørt rykter om at de bruker dårligere stoffkvaliteter nå, men vet ikke om det stemmer. Min jakke begynner å bli litt slitt der skulderstropper og magebelte gnager, men den blir nok ikke skiftet ut på maaange år enda. En tvers gjennom kvalitetsjakke som har vært med på svært mange turer etterhvert, og hvis du får den til 2500,- kan du trygt slå til. 8)

Skrevet
Jeg har en slik Storm-jakke, og har brukt den aktivt på fjellturer og i skianlegg siden...tja...1999 tror jeg. En jakke som tåler det meste av vær, og slitesterk som bare f... I alle fall de gamle utgavene; har hørt rykter om at de bruker dårligere stoffkvaliteter nå, men vet ikke om det stemmer. Min jakke begynner å bli litt slitt der skulderstropper og magebelte gnager, men den blir nok ikke skiftet ut på maaange år enda. En tvers gjennom kvalitetsjakke som har vært med på svært mange turer etterhvert, og hvis du får den til 2500,- kan du trygt slå til. :)

Det høres veldig bra ut Torgeir! Da skal jeg bare stikke å prøve en slik jakke hvordan den passer før jeg evt. bestiller den. Jeg løy visst litt på prisen også, den har steget i år gitt. 2600,- er korrekt pris i 2005 8)

Tilhørende bukse i Norrøna Storm koster 1750,- Eller Norrøna Trollveggen kr. 2000,- (til info bare)

Tilleggsinfo: Medlemskap i NRH (Norske Redningshunder) koster 400,- pr. år, og da får du en rekke friluftsklær til svært gunstige medlemspriser, så det kan jo være noe å vurdere for andre også? Man må ikke ha hund for å støtte NRH :) http://www.norske-redningshunder.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.