Gjest Srx (Ron) Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Rart dette får førsteside: http://nrk.no/nyhete...sdal/1.10852077 Men tenker flere tanker: - Han er nok ingen familiefar. - Han har neppe gådd langt med såpass opppakning. - Teltet var slakt satt opp. Skjeivt og ille. (jada litt usaklig, men klarer ikke å dy meg. Se teltstengerne -> Kraftig skjeve, en snekker med vatersyn får noia av sånt ) Trur ikke å hadde gjort noe sånt, syns det e kos med jul. Har sansen for en overnattingstur i romjula, men på selveste julaften???? Enn dere? Leser nrk og tenker, dette skal jeg også gjøre neste år. Siter
+rayun Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Nå er jeg familiefar og følgelig blir julaften og eventuelt 1&2 feiret med familien. Men for mange år siden, da jeg bare hadde meg selv og bikkja kunne jula feires alternativt. Har hatt julaften i både gapahuk og telt til stor forundring fra mine nærmeste. Tror det er greit å kunne trives i eget selskap for å tilbringe julen på denne måten. Det er og helt klart mye selskap i ei bikkje. I dag setter jeg pris på feiring med familien og har mine tidligere julefeiringer som gode minner. Siter
Helge.R Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Ikke hatt noe imot å feiret jul slik. Ser meget innbydende ut, men siden jeg sitter med familie er det nok lite aktuelt men om muligheten hadde bydd seg trengte jeg ikke spurt meg selv to ganger... God jul Siter
Kjellis Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Husker at det var skrevet om denne karen for et par år siden også. Syns det er fint at han finner glede i sånn måte å feire på, selv om jeg har kommet til å velge å ligge ute i romjula og ikke på julaften. Sent from my iPad using Tapatalk Siter
martin.m Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Jeg hadde julaftenen ute i fjor. Hadde gjort klar pinnekjøtt med tilbehør som ble spist med stort velbehag men en stor himmel over og blått vinterlys. Var fint det, familie hadde forståelse for mitt ønske om "julefeiring" på det viset. I år blir det romjulstur. Siter
Larsdx Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Twnker som Srx her. Trives godt i mitt eget selskap året rundt. Ser ikke noen spesiell grunn til å feire jula alene når jeg har familie som setter pris på mitt selskap. Men planlegger også en tur helgen før nyttårsaften om jeg kommer i mål med noe jobbgreier. God jul folkens. God Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.