Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god jul til alle her på forumet enten de nå skal feire hjemme med familien eller ved et lite bål et sted ute i villmarken.

Og hvis nissen ikke dukker opp så er det ikke sikkert at det er på grunn av dårlig oppførsel i året som gikk.

post-4220-0-20550800-1356334083_thumb.jp

• Liker 3
Annonse
Gjest Srx (Ron)
Skrevet

God jul til alle fjellfanter.

Er minus 17,5 her oppe i Nord-Troms. Far fyrer i vedovn. Tinka ligger nesten helt inntil vedovn.

2 kommende fjellfanter ser (håper far) på julemorgen.

Jakten på gode desemberbilder er ikke avsluttet, men heller ikke kommet ordentlig i gang.

Nu e det avslapping med internett, stomperud, sølvpilen, billy, hårek og gjengen. God mat og sikkert litt god drikke også.

God jul alle :-P

Skrevet

Nå står ribba i ovnen. Det er minus 7grader og lett snødryss ute. Juletreet er i hus og pyntet. 2 barn som gleder seg til å åpne pakker. Bare igjen å hente ved nå. God jul til alle sammen :)

Skrevet

Dagens luftetur i marka er unnagjort. Var ikke mange sjelene å se der gitt. Akkurat slik jeg liker det :-) Så da er det vel snart på tide å tenke på at ribba skal i ovnen?!

Riktig god jul til alle her på FF :-)

post-4444-0-86846400-1356351896_thumb.jp

• Liker 1
Skrevet

Kan melde om at jeg har vært ute på skitur i bymarka i Trondheim i dag. Forfriskende! Så nå sitter jeg med et glass vin, før julevasken og ribba skal påbegynnes om en liten time. Og god jul!

• Liker 2
Skrevet

God jul alle sammen. Her har jeg hatt den obligatoriske Askepott. Tur med Bajas (bikkja) ble på et par kirkegårder som måtte besøkes. Nå gjenstår det bare å komme seg i finstasen og forberede seg på altfor mye mat.

Skrevet

Må bare henge meg på her. En riktig god jul til alle fjell-fanter, og en spesiell hilsning til dere som holder Fjellforum i drift. Gleder meg stort til å se når fruen pakker opp sine nye Åsnes ski :-)

Skrevet

Skulle jeg, mot formodning,

bli salig

og komme i de saliges boliger,

da skal jeg si til erkeenglen:

-jeg har sett noe

som var hvitere en vinga dine, Gabriel!

Jeg har sett myrulla blømme

på Lomtjennmyrene

heme på jorda.

(Hans Børli)

God Jul!!!!!

Skrevet
  Kjell Iver skrev (På 24.12.2012 den 19.29):

God jul ja - sko på skare eller ski på Nordklumpen i dag?

Til fots ja. Gikk opp fra veien til Tomasvatnet og fulgte ryggen hele veien mot Nordklumpen. Overraskende lettgått, men det blåste en del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.