REs Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 En god jul til alle her på forumet enten de nå skal feire hjemme med familien eller ved et lite bål et sted ute i villmarken. Og hvis nissen ikke dukker opp så er det ikke sikkert at det er på grunn av dårlig oppførsel i året som gikk. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Slenger meg på her, god jul alle sammen. Får vel ta noen spaserturer så vi får plass til enda mer julemat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Srx (Ron) Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul til alle fjellfanter. Er minus 17,5 her oppe i Nord-Troms. Far fyrer i vedovn. Tinka ligger nesten helt inntil vedovn. 2 kommende fjellfanter ser (håper far) på julemorgen. Jakten på gode desemberbilder er ikke avsluttet, men heller ikke kommet ordentlig i gang. Nu e det avslapping med internett, stomperud, sølvpilen, billy, hårek og gjengen. God mat og sikkert litt god drikke også. God jul alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris B. Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul alle sammen! Nå skal jeg ut og gå en liten times tur med bikkja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtur Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, alle sammen. Og takk for et svært givende forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sammie12 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 GOD JUL TIL ALLE HER PÅ FJELLFORUM,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul til alle her inne Håper dere får en fin julefeiring, samt noen fine turer i romjula også Sent from my iPad using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villdyret Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 GOD JUL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders Eriksen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Nå står ribba i ovnen. Det er minus 7grader og lett snødryss ute. Juletreet er i hus og pyntet. 2 barn som gleder seg til å åpne pakker. Bare igjen å hente ved nå. God jul til alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frithjof88 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, friluftsfolk! Måtte nissen gi oss en snøfull vinter og fiskerik sommer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HegeJohnsen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Dagens luftetur i marka er unnagjort. Var ikke mange sjelene å se der gitt. Akkurat slik jeg liker det Så da er det vel snart på tide å tenke på at ribba skal i ovnen?! Riktig god jul til alle her på FF 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Henrik Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Kan melde om at jeg har vært ute på skitur i bymarka i Trondheim i dag. Forfriskende! Så nå sitter jeg med et glass vin, før julevasken og ribba skal påbegynnes om en liten time. Og god jul! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RulleRolf Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, ble ikke tur i kajakken i dag, tar igjen det i morgen. (hvis man kommer nedi båten da ;ø) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul alle sammen her også Pinnekjøtt på koking og "skogsmatrosen" halvlest snart. Spente unger og Disney jul på tv.. Burde vært en tur ute men... Senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth-81 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul alle sammen. Her har jeg hatt den obligatoriske Askepott. Tur med Bajas (bikkja) ble på et par kirkegårder som måtte besøkes. Nå gjenstår det bare å komme seg i finstasen og forberede seg på altfor mye mat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagneKr Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Må bare henge meg på her. En riktig god jul til alle fjell-fanter, og en spesiell hilsning til dere som holder Fjellforum i drift. Gleder meg stort til å se når fruen pakker opp sine nye Åsnes ski Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjoern Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 En riktig God Jul alle her inne på Fjellforumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Skulle jeg, mot formodning, bli salig og komme i de saliges boliger, da skal jeg si til erkeenglen: -jeg har sett noe som var hvitere en vinga dine, Gabriel! Jeg har sett myrulla blømme på Lomtjennmyrene heme på jorda. (Hans Børli) God Jul!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TL Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tilbake fra en forfriskende tur opp på Kvannfjellet ved Fiplingdal. Ønsker "fjellforumgjengen" en riktig God Jul. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polar Bear Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Allthough this card is 3 years old, it is a funny Christmas/New Years card I am standing on my igloo on Newtontoppen after 3 nights camping on that top!! http://www.myspace.com/video/polarbearspitsbergen/ski-dancing-christmas-new-years-card/101646114 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tilbake fra en forfriskende tur opp på Kvannfjellet ved Fiplingdal. Ønsker "fjellforumgjengen" en riktig God Jul. God jul ja - sko på skare eller ski på Nordklumpen i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TL Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul ja - sko på skare eller ski på Nordklumpen i dag? Til fots ja. Gikk opp fra veien til Tomasvatnet og fulgte ryggen hele veien mot Nordklumpen. Overraskende lettgått, men det blåste en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellra Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Ja God Jul alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooze Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 God jul, folkens! Fikk nye skisko, som jeg ønsket meg.....Nissen er klok og observant!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.