Gå til innhold
  • Bli medlem

Kart over Lahku nasjonalpark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ble veldig inspirert til å prøve ut Glomfjordfjella med den nye Lahku nasjonalpark i Nordland.

Jeg sliter imidlertid litt med å finne riktig kart i 1:50000 serien.

Noen som vet hvilke kartblad jeg trenger?

Annonse
Skrevet

Hei

Du kommer langt med kartbladene Glomfjord og Arstadalen, henholdsvis kartblad 1928-I og 2028-IV i M711 serien.

Du kommer garantert til å bli imponert over området og det innholder mye mere enn hva filmen viste.

God fornøyelse.

• Liker 1
Skrevet

Hei

Du kommer langt med kartbladene Glomfjord og Arstadalen, henholdsvis kartblad 1928-I og 2028-IV i M711 serien.

Du kommer garantert til å bli imponert over området og det innholder mye mere enn hva filmen viste.

God fornøyelse.

Takk for info - og ja jeg ble fjelltatt av det ut i naturen programmet. Håper bare at mine ungdommer viser større interesse for fjellturer enn det hun 13 åringen gjorde!

Skrevet

Hei

Programmet går i sin helhet igjen i "ut i naturen" 8. Januar.

Da er det mulighet for de som ikke fikk med seg dette i "en naturlig helaften"¨å se noen av de mange perlene landsdelen kan vise til. :-P

Skrevet

Tusen takk til dere som har levert lenke og gitt opplysninger om når programmet går på nytt. Jeg skal sørge for å få tatt det opp slik at jeg kan se det når jeg ønsker, samt vse andre turfolk det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.