+Henrik Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 Jammen står det om dere på side 8 i bladet friluftsliv som nettopp dumpet nedi postkassen min! Siter
svingen Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 @ sendte mail til det bladet og spurte om det var mulig og få lest det på nettsiden mot abb og om det eventuelt var printa av miljøvennlig papir men fikk aldri noe svar. syns det er like greit og lese på andre medium enn papir,er bladet bra forøvrig? (hører jo nå att dem har 1 god artikkel hverfall) Siter
+Henrik Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 Bladet er helt kurrant igrunn.. Tror jeg får det bladet fordi jeg er ungdomsmedlem i NJFF eller DNT.. husker ikke helt. De har alltid noen fine artikler med, og forskjellige utstyrstester. Siter
Ida Sollie Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 @ sendte mail til det bladet og spurte om det var mulig og få lest det på nettsiden mot abb og om det eventuelt var printa av miljøvennlig papir men fikk aldri noe svar. syns det er like greit og lese på andre medium enn papir,er bladet bra forøvrig? (hører jo nå att dem har 1 god artikkel hverfall) Jeg håper det har to gode artiker denne gangen... Siter
+virrma Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Skrevet 14. mars 2013 Jammen står det om dere på side 8 i bladet friluftsliv som nettopp dumpet nedi postkassen min! Da må jeg kjøpe det når det kommer i butikken. Siter
Lindus Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Så spennende! God(e) tur(er) og nyt det! Modig gjort! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.