Dybsø Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Hei Jeg skal ut og gå på ski i uke 9 og 10. Første uke er jeg på tur i Jotunheimen. Turen slutter på Fondsbu, derfra vil jeg mye gjerne til Otta. Er der nogen av dere der har et godt bud på, hvordan jeg gjør det nemmest? Kan jeg gjøre det på ski? Kjøre der buss eller er veien vinter lukket? Er det nødvendig at ta over Oslo først? Mange hilsener og god Jul Dybsø Siter
Dalegudbrand Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Hei Jeg skal ut og gå på ski i uke 9 og 10. Første uke er jeg på tur i Jotunheimen. Turen slutter på Fondsbu, derfra vil jeg mye gjerne til Otta. Er der nogen av dere der har et godt bud på, hvordan jeg gjør det nemmest? Kan jeg gjøre det på ski? Kjøre der buss eller er veien vinter lukket? Er det nødvendig at ta over Oslo først? Mange hilsener og god Jul Dybsø Litt kinkig destinasjon å avslutte med. Valdresflya er stengt, så alternativet er å gå på ski over til Gjendesheim og ta den smått eksklusive DNT-bussen ( http://www.dntoslo.no/index.php?fo_id=9745 ) fra der, hvis datoen samsvarer. Om ikke må man nok ned til Oslo først (kanskje ved noen kreative bussbytter kan komme over Dokka og ned til Lillehammer e.l.). Siter
Dybsø Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Skrevet 23. desember 2012 Hei Dalegudbrand Mange takk for dit tipp! Jeg tror jeg er ved at ha lagt en slagplan Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.