Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan jeg kjøpe billige Oakley skibriller?


mindviruz

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg kjøpe billige Oakley skibriller?

Jeg fikk prøve ett par Oakley Canopy skibriller i dag, med "Hi-yellow" glasset. Endeig noen briller som virket gode :)

Men prisen, 1850NOK, er litt vel stiv for meg.

Finnes det noen utenlandske nettbutikker man kan få disse billigere fra?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sunglasse...les/canopy.aspx

Har bra priser, gratis frakt også.

Moms+eventuell toll kommer i tillegg.

Takk :)

Det blir akkurat 500 kr billigere, og så kommer det fortollingsgebyret. Det pleier vel å ligge på 250-350 kr. Så da blir det jo bare ett par hundrelapper å spare desverre, og da støtter jeg gjerne heller en lokal sportsbutikk. Men takk.

Jeg får sjekke ut ebay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om det er en slags uskreven regel sportsbutikkene seg i mellom at enkelte varer skal være høyt priset.Når jeg etter ett par lette søk på nettet kan finne de brillene til vel 900 kr så sier det litt om hva de store kjedene har i avanse på denne typer varer. Regner med at de kjøper inn til langt lavere priser enn hva jeg kan få det for etter ett lite søk. Hvis man kan spare noen hundrelapper på å handle fra utlandet. I dette tilfelle ca 600 kr så er det bare den måten vi kan få de store kjedene til å være litt mer edruelig når det gjelder prising av denne typen varer.

http://www.google.no...OmF8eNup-hSt-PQ

Gratis frakt og med moms blir det ca 1250 etter mine beregninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du sikkert rett i. Tror nok ikke de tar mer enn maks 100 hvis det er snakk om ett så lite beløp. Kan ikke huske å ha fått bortimot 250 kr i fortollingsgebyr de gangene jeg har handlet fra utlandet. Dette kommer vel litt an på hvor mange varer man har handlet og beløp.Litt utpå tynn is nå merker jeg. Uansett blir det nermere 500 kr å spare og det er jo penger å ta med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varer+frakt under 1000kr, 125kr i gebyr, fra 01.01.2013 129kr

Varer+frakt over 1000kr, 245kr i gebyr, fra 01.01.2013 253kr

Fortolling skjer slik:

Tollpåslag for ulike varetyper, for det meste er det klær som rammes. Påslag 10,2%

MVA beregnes (vareverdi+evt toll)+frakt, påslag 25%

Tilslutt gebyret.

Varepris under 200kr før frakt: helt gratis innførsel.

Gave sendt fra privatperson, verdi under 1000kr, helt gratis innførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Det blir akkurat 500 kr billigere, og så kommer det fortollingsgebyret. Det pleier vel å ligge på 250-350 kr. Så da blir det jo bare ett par hundrelapper å spare desverre, og da støtter jeg gjerne heller en lokal sportsbutikk. Men takk.

Jeg får sjekke ut ebay :)

Vel, de har 25% rabatt på alt frem til 14/12, tror regnestykket ditt ser litt bedre ut da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.