Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns denne videoen er veldig fin og vel anvendte 22 minutter.

Men må vel innrømme at jeg har et litt blandet forhold til helikopterflyging i Nasjonalparker og i den villeste villmarka, men sluttresultatet er blitt veldig bra. Tror vel kanskje jeg ville ha reagert om et helikopter kom dundrende om jeg hadde vært i Grunnvassdalen når de kommer flygende der - f.eks..

Kan jo også legge merke til at det nesten kun er bare godvær her oppe :)

• Liker 5
Annonse
Skrevet

Sånn kjapt fra tur, tror nok Fimax og jeg må ta en nærmere titt på Helgeland til sommeren :)

Og apropos; det er knallvær her nede på sentrale østland så, deilig kaldt!

• Liker 1
Skrevet

Kunne tatt en fjellforum-samling på gården vår - som vises på videoen her 19:09 :)

Hadde vært hyggelig det ja :) Hvis det er snakk om i sommer er jeg med ;)

Skrevet

Å fy søren... ! Nå fikk jeg hjemlengsel...

Enig med deg angående helikopterflyginga, men kan vanskelig si noe annet enn at dette var fantastisk vakkert. Bildene opp mot Elgviddvatnet og over Lomtjønna (fra 18:12) - helt rått.

Og, ja. Veldig representativt vær, selvfølgelig. Sjelden det regner oppi her.

• Liker 3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.