Kjell Iver Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Jeg syns denne videoen er veldig fin og vel anvendte 22 minutter. Men må vel innrømme at jeg har et litt blandet forhold til helikopterflyging i Nasjonalparker og i den villeste villmarka, men sluttresultatet er blitt veldig bra. Tror vel kanskje jeg ville ha reagert om et helikopter kom dundrende om jeg hadde vært i Grunnvassdalen når de kommer flygende der - f.eks.. Kan jo også legge merke til at det nesten kun er bare godvær her oppe 5 Siter
martin.m Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Sånn kjapt fra tur, tror nok Fimax og jeg må ta en nærmere titt på Helgeland til sommeren Og apropos; det er knallvær her nede på sentrale østland så, deilig kaldt! 1 Siter
Kjell Iver Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Skrevet 8. desember 2012 Sånn kjapt fra tur, tror nok Fimax og jeg må ta en nærmere titt på Helgeland til sommeren Kunne tatt en fjellforum-samling på gården vår - som vises på videoen her 19:09 1 Siter
TL Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Kunne tatt en fjellforum-samling på gården vår - som vises på videoen her 19:09 Hadde vært hyggelig det ja Hvis det er snakk om i sommer er jeg med Siter
Manepe Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Å fy søren... ! Nå fikk jeg hjemlengsel... Enig med deg angående helikopterflyginga, men kan vanskelig si noe annet enn at dette var fantastisk vakkert. Bildene opp mot Elgviddvatnet og over Lomtjønna (fra 18:12) - helt rått. Og, ja. Veldig representativt vær, selvfølgelig. Sjelden det regner oppi her. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.