Chalshus Skrevet 7. desember 2012 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har vært på telttur med sykkel. "Ekspedisjonen" foregikk på Henestangen sørøst i Vannsjø. Startet på eftan på onsdag. Bomma litt på rutevalget og kom inn på en vei som ikke var på kartet. Plutselig forsvant stien og da stod jeg der som en dust i mørket. Etter godt og vel to tier kaving på kryss og tvers inni skauen havnet jeg ved en tilfeldighet på Henestangens høeste punkt, så da ble natten tilbragt der. (Iphoto har hengt seg, så bildene er ikke redigert). Neste gang blir det mindre og lettere sekk og heller vesker. Kaldt på morran. Bål er alltid fint. Ble for mye dytting. Ganske vanskelig terreng til tider. Mange kløfter.. Men alt i alt var det bedre å være ute enn inne. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 7 Siter
+rayun Skrevet 7. desember 2012 Skrevet 7. desember 2012 Spenstig sykkeltur, men så likevel ganske fint ut. Terrenget virket noe utfordrene for sykling. Jeg likte det jeg så. Siter
steingrd Skrevet 7. desember 2012 Skrevet 7. desember 2012 Så ut som en fin tur ut fra bildene hvertfall hvor i landet er dette? Forøvrig skikkelig traktordekk du har på sykkelen der, men det er vel nødvendig hvis man skal sykle i det terrenget. Siter
Fjolstilfjells Skrevet 7. desember 2012 Skrevet 7. desember 2012 Fine bilder da, er det Vannsjø utafor Moss dette her? Jeg har samme teltet som deg, men mitt er i grønnfarge. Skal ut på fjellet imorgen og ha meg ett par netter i friluft, sekken og utstyr er klargjort, igjen fine bilder Siter
Fjolstilfjells Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Det var det ja, har bodd på jeløya og ørejordet ved stadion og nede i byen for en del år siden, Blei vel en 3 år i Moss før jeg flytta hjem til Sunnmøre igjen, Ida er det jeg som skal ut på en liten tur, alt er pakket og klart, bare frokost først nå God helg til dere andre:-) Siter
Dag G - Evje Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Så ut som en spenstig tur Chalshus.. I kategorien for fiaskoer var vel litt drøyt. Ser ut som du hadde det fint. På sykkel nå hadde vel neppe gått med den føyka utafor vinduet i dag.... Siter
Robinson Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Jeg tilbrakte noen måneder på Dillingøy i ungdommen, og kjenner igjen naturen. Tøft å forsøke å komme fram med sykkel der. Men vidunderlig natur. Husker at vannkvaliteten i Vannsjø var elendig på 70 talllet, men den har muligens blitt noe bedre? Siter
TEEDJAY Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Stilig tur, flotte bilder Hvordan er erfaringene med "fatbike" og sånne rammevesker? Har en drøm om å sykle over Hardangervidda på natteskaren, da hadde en slik sykkel gjort susen Siter
Chalshus Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Skrevet 9. desember 2012 Både Salsa og [url=http://surlybikes.com]Surly lager bagasjebrett front og bak til disse syklene. Salsa lager dem i alu mens Syrly lager noen i stål som er solide, men tunge. Så da er det bare å bunkre opp. Ellers har jo endel bygget selv. Det samme gjelder forøvrig for henger, for å fordele vekten. 1 Siter
Anders Eriksen Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 Såg ut som en fin tur selv om den ikke ble helt som planlagt.. Stilig sykkel du har! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.