Steinbukken Marius Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har en Arc'teryx Theta jakke og sitter og lurer på om det er en god idé å montere på en pelskant på hetta. Bergans selger løse fuskepelser man fester med borrelås. Noen som har erfaring med fordeler/ulemper å ha på pelskant på jakkehetta? Tanken var å lime/sy på borrelås fester på innsiden av hetta (hos en skredder som ikke ødelegger membranen). Siter
Kjellis Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Jeg er stor fan av pelskant, Jeg har fått sydd på borrelåsfeste i hetten på noen jakker. Det har følgelig punktert membranen, men jeg har ikke merket noe til lekkasje der framme på hetta. Jeg har en slik fuskepelskant fra Bergans. Den funker den, men jeg vil anbefale en ekte pelskant, om du ikke har motforestillinger mot pels. Jeg har Norrøna sin pelskant og synes den er merkbart bedre enn fuskepels. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.