Fiskemann Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Noen som har vært ved Bjornesfjordområdet og fisket?? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 2. desember 2012 Pålogget Skrevet 2. desember 2012 Et stort område du skisserer der vel. Nord for, sør for, vest for eller øst for? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 3. desember 2012 Pålogget Skrevet 3. desember 2012 Hvis du ønsker å besøke området sør for Bjornesfjorden så kan jeg gjerne anbefale å lese om turen min der sist sommer: http://bjarnesturblogg.blogspot.no/2012/08/hardangervidda-2012.html Siter
Tor-Kjell Skrevet 4. desember 2012 Skrevet 4. desember 2012 Hei! Er det spesielle grunner til at du søker akkurat dette området? Tenker du da rundt Brutjønnan/Storfisketjønne, Bakkatjønn vestre, så har jeg fisket i de. Det er fisk i vanna, men jeg har selv aldri fått noe storfisk der. Ei heller vært der når det har vært særlig godt bett, men slik er det av og til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.