coni Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Etter mange turer på Gaustatoppen frister det med å prøve noe annet på østlandet. Noen som har gjort erfaring med skikjøring på Blefjell. For eksempel ned fra Store Ble retning vest? Siter
nitraM Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Skal til Blefjell i morgen, og tar et par dagsturer i området. Har med meg nye plastsko og voile 3-pin cable, så jeg skal prøve meg på noen nedkjøringer hvis forholdene tillater det. Siter
Johan2000 Skrevet 2. desember 2012 Skrevet 2. desember 2012 Jag visste inte ens att Blefjell var ett ämne för toppturer. Det måste undersökas närmare. Tack för tipset! Siter
Johan2000 Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Nu har jag varit där och tittat efter. Helt hopplöst ställe. En labyrint av brants klippor i nord-sydlig riktning med en del tät skog här och där. Fint berg, men ska man till Store Ble rekomenderar jag att ta turskidor och gå från öst. Att tjafsa runt på västsidan är för specialintresserade. Skidåkning kan man få mycket bättre på annat håll. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.