Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva blir det neste? Lifjell i Sandnes.


REJOHN

Anbefalte innlegg

Sist tur var jeg på Bjørndalsfjellet og du var på Lifjell. Denne dagen var jeg på Selvikstakken og du var på Bynuten. Avstanden blir mindre og mindre. Hva blir det neste?

Siden du spør, så ble det neste en tur rundt Lifjellet på søndagen. Det var meldt om mye vind og lite regn.

Regnet holdt seg vekke, og vinden ble langt fra sterk.

Selv om det er i midten av november, gikk vi mesteparten av denne turen i bare skjorten. Inne i skogen ble det likevel for varmt, og det dryppet svette da vi gikk bakken opp mot toppen.

Det er fortsatt hekkans vått og fuktig, så buksen er sorpet til langt over knærene. Heldigvis er det en passelig bekk for skylling av buksebeina i skogen ned mot Dale.

Det er en av fordelene med Gore-tex, skyll av.

Det var ikke mange folk, og jeg så ingen bil som liknet en Hyundai, så jeg antar vi ikke gikk samme turen.

post-1073-0-21485600-1353933788_thumb.jp

post-1073-0-46849100-1353933806_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.