ruggen Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Mens jeg drømmer om fiskeseongen 2013 lekte jeg med litt film fra sesongen 2012. Jeg har ikke gjort det før så kvaliteten er så som så....Anyways:) 7 Siter
+rayun Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Fin film og kvaliteten er helt grei den. Veldig godt å ha noe positivt å se tilbake på i høstmørket. Takk for at du delte med oss. Siter
steingrd Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Ingenting tilbake for kvaliteten på den filmen der, fine saker Jeg har også begynt å drømme om neste sommer og all fisken jeg skal fange da, men først skal vi jo ha vinteren og den er slettes ikke dårlig den heller med sine egne utfordringer og kvaliteter, selv om fisket ikke står i fokus. Hvertfall ikke fluefiske Siter
ruggen Skrevet 24. november 2012 Forfatter Skrevet 24. november 2012 Ingenting tilbake for kvaliteten på den filmen der, fine saker Jeg har også begynt å drømme om neste sommer og all fisken jeg skal fange da, men først skal vi jo ha vinteren og den er slettes ikke dårlig den heller med sine egne utfordringer og kvaliteter, selv om fisket ikke står i fokus. Hvertfall ikke fluefiske Takker for det, og jeg er helt enig...vinteren har sine kvaliteter! heldigvis... Når det gjelder fluefiske har fluestanga vært på hylla i over 15 år, men nå er den tilbake, og en gammel hobby (snart 20 år, fluebinding) blir flittig brukt i løpet av vinteren...man blir som en guttunge igjen når man tar opp gamle hobbyer:) Siter
Mikael NJ Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Det var en veldig fin film, flotte stemninger og naturscener du har fått på film Siter
Gjest Pikachu Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Flott film! Den satt stemninga veldig bra. Ser virkelig fram til sommern 2013... Siter
ruggen Skrevet 26. november 2012 Forfatter Skrevet 26. november 2012 Takker for det. Det kunne jo alltids vært mer fisking på filmen, men det er så mye annet godt som følger med disse fisketurene (kanskje beste) at jeg valgte å ha mye fokus på dette. Siter
Kikut Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Flotte stemninger og original "regi" flere steder. Tommel opp! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.