Ragnarrokk Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 I forbindelse med planlegging av NPL rute, lurer jeg på om det er noen som kan si meg om denne veien er egnet for sykling med full oppakning? Siter
Jaran84 Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 Beklager men har veldig lite å bidra med her, men jeg ble litt nyskjerrig på hva NPL rute var for noe? Siter
afe Skrevet 18. november 2012 Skrevet 18. november 2012 Kva som er kriteriet for om vegen er eigna, veit eg ikkje, men vegen i Tessungdalen er i alle fall ikkje mindre eigna enn veldig mange andre vegar. Vegen er asfaltert. Høgdeforskjellen reknar eg med at du greier å lesa deg fram til på kart. Det er brattare på Uvdalssida. Siter
Ragnarrokk Skrevet 19. november 2012 Forfatter Skrevet 19. november 2012 Takk for opplysningene...Hadde fått det for meg at dette var en grusvei.. Og var derfor nyskjerrig på veiens beskaffenhet... Så det var fint å lese at den var asfaltert.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.