hilmersen Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Er det noen her som vet hvordan man kommer til Gulsviksætran? Er det mulig å kjøre helt opp? Evt. er det mulig å kjøre til Rudsætran? Jeg tenker i hovedsak å dra dit vinterstid - så hvis det er noen begrensninger om vinteren så hadde det også vært kjekt å vite.... Siter
Rikken Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 Hei. Hvis det er Gulsviksætran under Høgevarde su ener så er det bilvei helt frem! Jeg har hytte der oppe. Det er bom nede (60,- kort går fint) ved avkjøringen. Det står skiltet til Høgevarde ved avkjøringen på RV.7 rett etter hallingporten (retning Gol). Derfra er det ca 11 km opp. gode parkerings muligheter er det også. Rudsætran kjenner jeg ikke til. Når det gjelder veien så er de flotte vinterveier! Rikken. Siter
hilmersen Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Skrevet 4. desember 2012 Flott! Takk for det...da blir det nok en tur til vinteren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.