+Bjarne H.S. Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Fantastisk dokumentar om ulvens gjeninntreden i USA. BBC-kvalitet. Del 2 gikk i kveld: http://tv.nrk.no/serie/paa-sporet-av-ulv/koid22006312/sesong-1/episode-2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pettrus Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Om jeg forstod han ene jegeren . .. så jaktet han ulven - for å oppnå balanse på bytte dyrene .. ?? jeg kan forstå den grunnen til å jakte ulv .. Det bør være en balanse - desverre kommer vår kjøtt og melke produksjon i veien ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Om jeg forstod han ene jegeren . .. så jaktet han ulven - for å oppnå balanse på bytte dyrene .. ?? jeg kan forstå den grunnen til å jakte ulv .. Det bør være en balanse - desverre kommer vår kjøtt og melke produksjon i veien ... Ja man burde heller hente maten i frysedisken..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.