Populært innlegg apetor Skrevet 1. november 2012 Populært innlegg Skrevet 1. november 2012 Tok båt fra Gjendeosen til Memurubu, gikk opp Memurudalen og teltet under høyde 1640 moh. Neste dag, 25. juli i år, gikk jeg til Surtningssue. Var der for fem år siden, august 2007, i snøvær og dårlig sikt. Ville derfor gå turen om igjen, bedre vær denne gangen. Neste dag gikk jeg opp til Austre Memurubrean, på sørsida av vannet på 1686, videre opp til minibreen som ikke er avmerket på kartet og opp til 2049. Burde fulgt ryggen til 2140, men feiget ut og gikk på ut på minibreen og opp på bandet mellom 2140 og toppen uten angitt høyde, den skal visstnok være en 2000-meter så gikk bortom den før jeg gikk på 2140. Gikk deretter til 2230. Gikk ned igjen over breen til vannet og ned til teltet. Møtte på far og sønn i Memurudalen da jeg var på vei opp til breen, de var erfarne brefolk og kunne fortelle at breen var trygg å gå på, gjorde derfor det. Link til ut.no-kart over vestre Memurutindan: http://ut.no/map/page/maptool/162452 13 Siter
+ost Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Kan ikke se dine filmer uten å få et bredt smil. Kult! 1 Siter
Blackbrrd Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Filmene dine er rett og slett helt konge! 1 Siter
Dag G - Evje Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 I slike omgivelser med sånn kjempevær blir man naturlig lykkelig. Men det virker som du Apetor går på dobbel dosering lykkepiller..... Siter
aleks Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Off-topic apetor, men vet du at du er med i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=yKWoPlL2B8I&hd=1 1.09 ut i videoen. Filmen din var forresten, som alltid, veeeeldig morsom;) Edit; Nå nekter tydeligvis forumet å vise linken jeg har lagt ved, men søk på "people are awesome 2011" på youtube, så får man den opp. Siter
Kjell Iver Skrevet 2. november 2012 Skrevet 2. november 2012 Edit; Nå nekter tydeligvis forumet å vise linken jeg har lagt ved, men søk på "people are awesome 2011" på youtube, så får man den opp. Funker vel det... Hos meg i hvert fall Bra video igjen Apetor hvor mange følgere har du på YouTube ? Siter
apetor Skrevet 3. november 2012 Forfatter Skrevet 3. november 2012 I slike omgivelser med sånn kjempevær blir man naturlig lykkelig. Men det virker som du Apetor går på dobbel dosering lykkepiller..... Er ikke noe gladere enn andre normale mennesker, men prøver å lage god-stemning i videoene. Og i disse omgivelsene er det, som du er inne på, ikke vanskelig å være litt glad:-) Siter
apetor Skrevet 3. november 2012 Forfatter Skrevet 3. november 2012 Off-topic apetor, men vet du at du er med i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=yKWoPlL2B8I&hd=1 1.09 ut i videoen. Filmen din var forresten, som alltid, veeeeldig morsom;) Edit; Nå nekter tydeligvis forumet å vise linken jeg har lagt ved, men søk på "people are awesome 2011" på youtube, så får man den opp. Takker:-) Ja, vet det, litt morsomt det:-) Siter
apetor Skrevet 3. november 2012 Forfatter Skrevet 3. november 2012 Bra video igjen Apetor hvor mange følgere har du på YouTube ? 14 000. 1 Siter
Blackbrrd Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 14 000. 14001 nå ihvertfall Godt jobba å få 2mill views på tynn is videoene dine, du får Bear Grylls til å se ut som en kjempepingle. Hold på å daue av latter på videon hvor du våkner opp fra under snøen utenfor teltet, mens inni teltet så ligger vodkaflasken og koser seg. 1 Siter
apetor Skrevet 4. november 2012 Forfatter Skrevet 4. november 2012 Godt jobba å få 2mill views på tynn is videoene dine, du får Bear Grylls til å se ut som en kjempepingle. Hold på å daue av latter på videon hvor du våkner opp fra under snøen utenfor teltet, mens inni teltet så ligger vodkaflasken og koser seg. Hehe takker. Bear Grylls er nok betydelig tøffere enn meg:-) Kult du liker den med teltet, den videoen jeg har jobbet mest med. Teltvideo: Siter
Jaap Skrevet 4. november 2012 Skrevet 4. november 2012 Det virker vel som den nordiske version av Austin Powers dette, men da jo riktignok morsomt for en gangs skild :=) Fantastiske bilder (og mega skummelt, for en med høydeskrekk) og musikkvalg btw. 1 Siter
Lars M Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Er angivelsen af musikken i videoen fra Vestlige Memurutinder ikke lidt mangelfuld? Det er helt tydeligt, at det er noget balletmusik af Pjotr Tschaikowskij, som så er arrangeret for nogle andre instrumenter end dem, Tschaikowskij brugte. Det er ikke helt rimeligt, hvis han, der har om-instrumenteret det, også tager æren for at have fundet på det oprindelige tema. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.