Guttapåtur Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Hei Ville gjerne dele vår youtube kanal her på fjellforum. Vi har noen fantasiske turer og det kommer flere! Legg gjerne igjen en kommentar på filmene. Guttapåtur! http://www.youtube.com/channel/UCxRwwWKmYM1A_zcHYbMohtg?feature=mhee 3 Siter
+rayun Skrevet 27. oktober 2012 Skrevet 27. oktober 2012 Veldig bra gutter. Godt å se hvordan dere koser dere på tur. Likte ekstra godt Nordmarkafilmen. Stå på, håper på flere gode filmer fra dere. 1 Siter
Guttapåtur Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Skrevet 27. oktober 2012 Takk skal du ha. Setter pris på at du likte det. Skal garantere at det kommer flere, men denne gangen fra vårt gode østmarka. Siter
+rayun Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Ja det gleder jeg meg til. Var på deres alder når jeg selv begynte å utforske friluftslivet på egenhånd. Og siden jeg er født og oppvokst på Høybråten var Østmarka villmarksparadiset hvor erfaring ble samlet. Som sagt, nå gleder jeg meg. 1 Siter
steingrd Skrevet 28. oktober 2012 Skrevet 28. oktober 2012 Dette var utrolig bra! Likte også Nordmarka-filmen veldig godt, den hadde høy klasse. Skal abonnere på kanalen deres for å få med meg flere filmer. (Det var vel forøvrig nærbutikken min jeg så i første del av Hardangervidda, Rimi på Finstadjordet? Godt å se at unge Lørenskoggutter veit å kose seg på tur ) 1 Siter
Guttapåtur Skrevet 1. november 2012 Forfatter Skrevet 1. november 2012 Takk skal du ha! Glad du likte det. Ja det stemmer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.